رسانه کلیک – با آغاز روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران و معامله‌گران مختلفی مشغول بحث درباره قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده اند.

آنطور که از آمارها پیداست، بازار ارزهای دیجیتال از ابتدای ماه آوریل وارد فاز صعودی جدیدی شده است. بیت کوین پس از گذشت یکسال، دوباره از مرز 5000 دلار عبور کرد و حال تحلیلگران می گویند که ارزش این ارز به زودی به 6000 دلار نیز خواهد رسید. پیش بینی بلند مدت برخی تحلیلگران حاکی از قیمت 100 میلیون دلاری بیت کوین در دهه آینده است.



تحلیلگرانی همچون تیم دریپر و جان مک آفی نیز نظرات جالبی درباره آینده بیت کوین داشته اند؛ آن ها بر این باورند که بیت کوین در سال های آتی به قیمتی بین 250 هزار دلار تا 1 میلیون دلار خواهد رسید. با این حال، Moon Capital، یکی از معامله گران و تحلیلگران سرشناس در توییتر خود پیش بینی جسورانه تری از قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشته است. وی در رشته توییتی به بررسی و تحلیل دلایل پیش بینی خود از بیت کوین پرداخته و انتظار دارد که در ده تا بیست سال آینده، بیت کوین به اولین واحد پولی در دنیا تبدیل شود که 98 میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

بیت کوین با حفظ جایگاه کنونی خود در صنعت های مختلف و سیستم های مالی، می تواند به چنین قیمت های بالایی نیز برسد. بدین ترتیب، محبوب ترین ارز دیجیتال می تواند به ارز جهانی تبدیل شده و جایگزین پول رایج معاملات جهانی شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، در نهایت ارزش بازار بیت کوین به 90.4 میلیارد دلار خواهد رسید.

علاوه بر این، اگر بیت کوین قادر به جذب بیش از 90 درصد از ارزش بازار طلا باشد، ارزش بازار آن 6.9 میلیارد دلار نیز بیشتر خواهد شد. بدین ترتیب، بیت کوین سرمایه گذاران دیگری از دیگر بازار های مالی نیز جذب خواهد کرد که همه این ها باعث می شود ارزش بازار این ارز به 294 میلیارد دلار برسد.


منابع:

Use The Bitcoin

کلیک

قطره