در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.


بیت کوین

یکی از تریدرهای کهنه کار که کاهش قیمت بیت کوین در ژانویه ۲۰۱۸ را به درستی پیش بینی کرد در حال حاضر خوش بین شده است و بیان کرد به نظر می رسد بیت کوین وارد روند صعودی جدیدی شده است.

طبق چندین توییت توسط پیتر برنت، نمودار بیت کوین شبیه الگوهای سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ عمل می کند. پیش از آنکه بیت کوین آغاز به افزایش قیمت به ۲۰ هزار دلار کند.

برنت گفت در کوتاه مدت قیمت بیت کوین می‌تواند در دو مرحله نزولی باشد و نمودار زیگزاگی شکل دهد، در نتیجه دوبار به کمترین قیمت دسامبر سال گذشته یعنی ۳,۱۲۲ دلار می‌رسد.




EOS، ترون و اتریوم

آخرین ارقام نشان می دهد که مقدار جریان نقدی از طریق برنامه های غیرمتمرکز در EOS بسیار بیشتر از مقدار برنامه های غیرمتمرکز در ترون و اتریوم است.

ارقام جدید تعداد ۱۳۵,۵۰۰ کاربر را نشان می دهد که بیش از ۱۷.۱ میلیون دلار بر روی برنامه های غیرمتمرکز EOS هزینه صرف می کنند.

با این حال، ۶۸,۷۰۰ کاربر حدود ۹.۴ میلیون دلار بر روی شبکه ترون خرج می کنند و ۱۲,۹۰۰ کاربر بیش از ۴.۷ میلیون دلار بر روی برنامه های غیرمتمرکز اتریوم هزینه می کنند.



ریپل و XRP

استخدام کارکنان ریپل در سطح جهانی هکچنان ادامه دارد. این استارت آپ واقع در سان فرانسیسکو در حال حاضر به دنبال استخدام مدیر حسابداری در نیویورک است.

ریپل در مجموع ۵۳ فرصت شغلی دارد که شامل مهندسین ریپل نت (RippleNet) و مدیر جدید بازاریابی برای اکسپرینگ (Xpring) می باشد. Xpring شرکت جمع آوری کمک های مالی XRP است.



لایت کوین

پلتفرم جدیدی برای تقویت تبادل های آنی بین بیت کوین و لایت کوین اکنون در دسترس است و در مرحله آزمایشی آلفا قرار دارد. این پلتفرم که بولتز (Boltz) نام دارد از شبکه لایتنینگ استفاده می‌کند تا به کاربران امکان تبادل بیت کوین و لایت کوین بدون نیاز به صرافی کریپتو را دهد.



کاردانو

چارلز هاسکینسون موسس کاردانو طی مصاحبه ای با کندی فایننشال در خصوص اکوسیستم کریپتو، کیف پول های سخت افزار و دلیل مسافرت وی به دور دنیا برای صحبت درباره فناوری بلاک چین سخن گفت.


آیوتا

تیم آیوتا بخش پنجم از بررسی مدل محاسباتی کیوبیک (Qubic) را عرضه کرده اند. این پروتکل در صدد این است که رایانش توزیع شده و قراردادهای هوشمند را به این پلتفرم وارد کند.


دش

ویدئوی جدیدی پخش شده است که پذیرش کریپتو در ونزوئلا را نشان می‌دهد. ایزابل باریوس مجری برنامه دش نیوز در این ویدئو از پیتزافروشی پاپا جان در ماراکاس پایتخت ونزوئلا دیدن می‌کند و صورت حساب خود را با پول دیجیتال دش پرداخت می‌کند.


منابع:

The Daily Hodl

میهن بلاک چین