در این خبر به اتفاقات مهم ارزهای دیجیتال برتر نظیر بیت کوین، اتریوم و ریپل پرداخته شده و به خبرهایی از قبیل افزایش سرمایه گذاری های کلان تا روشی جدید برای تبادل دارایی های کریپتو اشاره می شود.


بیت کوین

تام لی موسس و رییس تحقیقات فاندسترت گفت که نهنگ های کریپتو در حال خرید بیت کوین به مقدار بسیار زیاد می‌باشند. تام لی در مصاحبه ای با CNBC گفت، میزهای معاملاتی پشت پیشخوان یا OTC برای سرمایه گذاران کلان، افزایش مشتری ها و میزان فعالیت های معاملاتی مشتریان را گزارش می‌دهد. وی بیان کرد:

    ما از کارگزاران OTC نظرسنجی کردیم. این کارگزاران از لحاظ نحوه معاملات کریپتوی سرمایه گذاران سازمانی بسیار مهم می‌باشند. حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد درباره افزایش سطح فعالیت و تعداد مشتریان صحبت می‌کنند. هم چنین تعداد معاملات هر مشتری نیز اخیرا موضوع صحبت بوده است.

به نظر او، افزایش حجم تراکنش های این ارز دیجیتال که از روند صعودی قبلی بی سابقه بوده است، به دلیل افزایش پذیرش در کشورهایی نظیر ونزوئلا که معاملات همتا به همتا، رکورد جدیدی در پلتفرم های مختلف ثبت کرده است به رشد خود ادامه خواهد داد. وی گفت:

    به نظرم باید به یاد بیاوریم که ۷۰ درصد اتفاقات و معاملات کریپتو خارج از آمریکا انجام می‌شود. به عقیده من رویدادهایی نظیر ونزوئلا و کم ارزش شدن لیر ترکیه باعث افزایش حجم معاملات داخل زنجیره می‌شود زیرا مردم می‌گویند، من به استفاده از ارزها و پول های کشور خودمان اعتماد ندارم. به بانک ها هم اعتماد ندارم و می‌خواهم از بیت کوین استفاده کنم.

تام لی هم چنین خاطر نشان کرد که افزایش قیمت بیت کوین به بالاتر از میانگین نوسان ۲۰۰ روزه نشانه ای بر این موضوع است که زمستان کریپتو در حال پایان یافتن است.


اتریوم

یکی از محبوب ترین کیف پول های مبتنی بر اتریوم در حال گسترش است.

مای اتر والت (MyEtherWallet) به لطف همکاری جدید با چنجلی (Changelly) اخیرا رابط کاربری جدیدی عرضه کرده است و از تبادل داخل کیف پول توکن ها با بیش از ۱۰۰ کوین و توکن پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول در توییتر خود بیان کرد:



ریپل و ‌XRP

صرافی سنگاپوری کریپتو بیترو (Bitrue) در صدد همکاری با ربات XRP است. کاربران بیترو خواهند توانست هر کوینی را به توکن XRP تبدیل کرده و آن را سریعا به ربات تیپ بات ارسال کند.


لایت کوین

یکی از توسعه دهندگان لایت کوین به اسم لوشان، جایزه ۲ هزار دلاری را برای اولین کسی که پشتیبانی از نوترینو (Neutrino) را به لایت کوین وارد کند تعیین کرده است. نوترینو پروتکل جدید و مطابق با شبکه لایتنینگ است که به منظور تقویت تراکنش های خصوصی طراحی شده است.


آیوتا

آیوتا در صدد عرضه محصولی جدید برای پشتیبانی از توسعه دهندگان پلتفرم خود است. آکادمی آیوتا در حال حاضر آماده و فعال است. بنیاد آیوتا در سایت training.iota.org مجموعه ای از آموزش های آنلاین و آموزش های ترکیبی را برای کدنویس ها و توسعه دهندگان ارائه می‌دهد.

در هفته های آتی، اولین مجموعه این آموزش ها برای کدنویس های غیرحرفه‌ای نظیر مشتاقان بلاک چین و دانشجویان ارائه خواهد شد. هم چنین مدیران پروژه های شرکتی و مدیران سطح C نیز برای ارتقای دانش خود از آیوتا، فناوری آن و پتانسیل های آیوتا در زمینه اقتصاد و جامعه می‌توانند از این مجموعه بهره ببرند.


ترون

آخرین بررسی اجمالی ترون از اکوسیستم برنامه غیرمتمرکز شبکه منتشر شده است. طبق این گزارش ۴ بازی غیرمتمرکز جدید در حال حاضر بر روی این شبکه اجرا می شوند.


استلار

آپدیت جدید شبکه این ارز دیجیتال در حال اجرا و پیاده سازی است.  این آپدیت طراحی شده است تا ثبات و بهبود عملکرد را به همراه تغییراتی در کارمزد شبکه را به ارمغان بیاورند.


منابع:

The Daily Hodl

میهن بلاکچین