حفظ روند صعودی بیت کوین تا سه سال آینده

 

تحلیلگر معروف FilbFilb به معامله کننده کهنه کار تون ویز (Tone Vays) در کانال یوتیوب وی پیوست. هر کدام از این معامله کنندگان طی صحبت های خود به چشم انداز کوتاه و بلندمدت نوسان قیمت بیت کوین پرداختند.

طبق گفته های ویز، نوسان قیمت بیت کوین در بازه زمانی هفتگی هم چنان روند صعودی قوی دارد، زیرا قیمت بیت کوین از چندین سطح مقاومتی عبور کرده است و اندیکاتور TD sequential آن بر روی ۶ قرار دارد.

 

حفظ روند صعودی بیت کوین تا سه سال آینده

 

ویز هم چنین خاطرنشان کرد که بیت کوین به بالاتر از خط روند نزولی بحرانی بر روی سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۲ درصد و قیمت ۹۷۷۰ دلار رسیده است. هرچند وی به سرمایه گذاران هشدار داد که بازه زمانی روزانه کمتر صعودی است.

طبق سخنان ویز، افزایش اخیر اندیکاتور TD sequential به ۹ و نوسان کند قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که یک الی چهار کندل اصلاحی می‌تواند قبل از افزایش بیشتر قیمت بیت کوین رخ دهد.

ویز معتقد است که در حال حاضر بیت کوین در محدوده بدون معامله در بازه زمانی روزانه است زیرا در کوتاه مدت به صورت نزولی می‌باشد. به نظر ویز، افتتاح وضعیت خرید در قیمت بالاتر از ۱۰۴۰۰ و ۱۰۴۵۰ دلار مطمئن تر و ایمن تر است.

در مقابل، اگر قیمت به ۱۰,۰۰۰ دلار برگردد، وضعیت خرید در محدوده ۹۵۰۰ دلار بسیار ایده‌آل خواهد بود.

 

صحبت های FilbFilb در خصوص بیت کوین، ماینینگ و نوسان قیمت

طبق گفته های FilbFilb، هنگامی که قیمت بیت کوین از ۹۰۰۰ دلار بیشتر شد، این ارز دیجیتال از فاز انباشت خود خارج شد. FilbFilb پیش بینی کرده است که بیت کوین سرانجام از محدوده ۹۵۰۰ به ۱۱,۰۰۰ دلار خواهد رسید اما انتظار می‌رود این ارز دیجیتال شاهد کاهش قیمت باشد.

وی هم چنین خاطرنشان کرد که در بازه زمانی هفتگی، بیت کوین سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصد را پس می‌گیرد اما او هم چنین پیش بینی کرده است که سطح اصلاحی ۶۱.۸ درصد به عنوان سطح مقاومتی مهم عمل خواهد کرد زیرا بیت کوین از ماه ژانویه ۲۰۱۸ به ۱۱,۵۰۰ دلار نزدیک نشده است.

 

حفظ روند صعودی بیت کوین تا سه سال آینده

 

او هم چنین در خصوص چشم انداز بلندمدت بیت کوین بسیار خوش بین است و اذعان کرده است که این ارز دیجیتال در چندین بازه زمانی به سمت بالاتر از سطوح مهم میانگین های متحرک پیش می‌رود.

او معتقد است که اگر بیت کوین بتواند به بالاتر از سطح ۱۱,۵۰۰ دلار برسد، می‌تواند به سمت سطح اصلاحی فیبوناچی ۷۸.۶ درصد بر روی قیمت ۱۵,۵۰۰ دلار پیش برود.

در خصوص چشم انداز کوتاه مدت، FilbFilb معتقد است غیرمنطقی نیست اگر قیمت بیت کوین به سطح ۹۵۰۰ دلار برگردد، اما این شرایط نیز باعث رد شدن دیدگاه خوش بینانه او نخواهد بود.

در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ نتواند به ۱۱,۰۰۰ دلار برسد، FilbFilb پاسخ داد:

    قطعا به سطح ۱۱,۰۰۰ دلار می‌رسیم اما ممکن است عبور از آن، مقداری بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم طول بکشد.

 

افزایش علاقه به قراردادهای آتی بیت کوین

به منظور پشتیبانی از دیدگاه خوش بینانه بلندمدت خود، FilbFilb بیان کرد که قراردادهای آتی بیت کوین CME، حرف آخر را در خصوص روند بازار می‌زنند. وی به افزایش پیوسته و شدید حجم معاملات قراردادهای آتی و افزایش اندیکاتور OBV اشاره کرد.

 

حفظ روند صعودی بیت کوین تا سه سال آینده

 

این موضوع نشان می‌دهد که دارندگان بزرگ و احتمالا سرمایه گذاران سازمانی شدیدا با بیت کوین سروکار دارند. افزایش مستمر به قراردادهای باز (OI) و قراردادهای آتی پرمیوم و برتر بیت کوین نیز نشان می‌دهند که بازیگران بزرگتر نیز درباره آینده بیت کوین خوش بین هستند.

 

حفظ روند صعودی بیت کوین تا سه سال آینده

 

هنگامی که از FilbFilb در خصوص پیش بینی قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ پرسیده شد وی گفت که رکورد بالاتر نسبت به سال ۲۰۱۹ بر روی قیمت ۱۵,۰۰۰ الی ۱۶,۰۰۰ دلار عالی خواهد بود. ویز در این لحظه بین سخنان FilbFilb آمد و گفت که اگر بازه های زمانی قبل و بعد از هاوینگ را کنار بگذاریم، بازار صعودی کنونی احتمالا تا ۳ سال باقی بماند.

ویز پس از گفتن این حرف، نظر FilbFilb را در خصوص رکورد قیمت بیت کوین طی ۲ سال آتی پرسید. FilbFilb پاسخ داد:

    به نظرم برای عبور از قیمت ۶۰,۰۰۰ دلار با مشکل مواجه خواهیم شد. به نظرم سطح ۶۰,۰۰۰ دلار سطح بسیار دردسرآفرینی خواهد بود. قطعا در این سطح قیمت به دنبال کسب سود خواهم بود. عبور از سطح ۵۰,۰۰۰ الی ۶۰,۰۰۰ دلار مقدار احمقانه خواهد بود.

ویز در انتها به سوال بینندگان پرداخت. یکی از بینندگان پرسید که آیا در حال حاضر زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است یا باید تا اصلاح قیمت شدید بعدی صبر کنیم. FilbFilb به این سوال پاسخ داد:

    قراردادهای باز در سراسر بازار در حال افزایش است و این نکته خوبی است. به طور کل بازار خوب و سالم به نظر می‌رسد. به نظرم صبر کردن برای پامپ قبل از هاوینگ فایده ای ندارد.

 

منابع:

Coin Telegraph

میهن بلاک چین