قیمت ارزهای دیجیتال در 24 ساعت اخیر با حفظ روند صعودی‌ که از چند روز گذشته در بسیاری از آن‌ها شروع شده، نسبت به روزهای قبل نوسان اندکی از خود نشان دادند. قیمت بیت کوین نیز روز گذشته موفق به حفظ محدوده 8,000 دلار شد و هم اکنون حدود 8,250 دلار خرید و فروش می‌شود. در این میان آلت کوین‌هایی مانند چین لینک موفق به ثبت رشد‌های قابل توجهی در هفته گذشته شدند.

در میان 10 ارز دیجیتال برتر بازار، نوسان قابل توجهی از آن‌ها مشاهده نمی‌شود و تمامی آن‌ها کمتر از یک درصد نسبت به 24 ساعت گذشته خود تغییر قیمت داشته‌اند. بیت کوین نیز روز گذشته به نوسان در محدوده 100 دلاری بین قیمت‌های 8,270 و 8,170 مشغول بوده است.

با در نظر گرفتن روند مثبتی که برای بسیاری از ارزهای دیجیتال از چند روز گذشته آغاز شده، حرکات قیمتی اخیر آن‌ها را می‌توان به تثبیت قیمت و آماده شدن آن‌ها برای حرکت بزرگ بعدی‌شان نسبت داد.

 

 

با این حال ارزهای دیجیتال اینسایت چین، زیرو اکس و چین لینک در میان 50 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، بیشترین رشد را در روز اخیر به ثبت رساندند.

در این میان رشد ارز دیجیتال چین لینک در هفته گذشته چشمگیرتر از سایر ارزهای دیجیتال بوده و بیش از 40 درصد افزایش داشته است. چین لینک پلتفرمی است که در صدد اتصال قراردادهای هوشمند به دنیای واقعی است. این پلتفرم با ایفای نقش اوراکل و جمع‌آوری داده‌های دنیای واقعی، از آن‌ها در قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند.

 

 

در این میان ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دو روز گذشته، بیش از 10 میلیارد دلار افزایش یافته است که این رشد را می‌توان به بازگشت دوباره بیت کوین به سطوح بالای 8000 و رشد آلت کوین‌ها در این بازه زمانی نسبت داد.

 

 

در حال حاضر بیت کوین، اتریوم و ریپل با ارزش بازار معادل 148 میلیارد، 19.8 میلیارد و 12 میلیارد دلار در رده‌های اول تا سوم ارزشمندترین‌ها قرار گرفته‌اند. با نگاه به جایگاه ده ارز دیجیتال برتر می‌توان به اختلاف فاحش سه کوین برتر با سایر آلت کوین‌ها و همچنین ارزهای دیجیتال چهارم تا هشتم جدول با بقیه آن‌ها پی برد.

 

 

منبع: ارز دیجیتال