در این پست بعضی از روش های کسب درآمد از سایت Bitcoin Clicker را توضیح خواهیم داد. در یکی از پست های قبل به معرفی این سایت پرداختیم که آن را از اینجا می توانید بخوانید.
پس از ورود به حساب کاربری خود با چیزی شبیه به تصویر زیر مواجه خواهید شد که بخش های مختلف آن بر روی تصویر مشخص شده اند. در قسمت بالایی که در تصویر مشخص شده است، در 2 جا می توانید موجودی ارزهای دیجیتال خود در سایت را ببینید. در قسمت پایین و همچنین نوار کناری تصویر در سمت چپ، شما می توانید راه های کسب درآمد از این سایت را مشاهده کنید.


حال برای کسب درآمد، از نوار کناری سمت چپ تصویر بر روی Earn BTC کلیک نمایید. شما در اینجا 8 روش کسب درآمد از این سایت را مشاهده می کنید که در تصویر هر کدام مشخص شده اند. یکی از بهترین و راحت ترین شیوه های کسب درآمد از این سایت، مربوط به بخش فاست و Roll کردن در این سایت است که می توانید با انتخاب گزینه 5 یعنی قسمت Roll & Claim وارد این بخش شوید. شما می توانید در اینجا هر 60 دقیقه یکبار کلیک کنید و بر اساس جدول ارقام بالای آن مقداری بیت کوین دریافت کنید. همچنین شما می توانید با انتخاب گزینه 6 یعنی بخش Claim From Shortlinks با کوتاه کردن لینک درآمد کسب کنید و شیوه کار آن تا حدی مانند بخش قبل می باشد. در این قسمت شما بر روی یکی از لینک ها کلیک می کنید تا صفحه ای آید که در آن یک کپتچا وجود دارد. این کپتچا را انجام دهید و کلیک کنید تا صفحه ای با یک تایمر ظاهر شود. پس از اتمام زمان تایمر، بر روی دکمه پایین آن یعنی دکمه Get Link که فعال شده است، کلیک کنید. در اینجا کار شما تمام شده است و می توانید پیامی مبنی بر پایان کارتان مشاهده کنید و مبلغ آن نیز به موجودی شما در سایت اضافه می گردد.



دو قسمت آخری یعنی قسمت Claim From Videos و قسمت Claim Satoshi در حال حاضر غیر فعال می باشند ولی شما می توانید از قسمت های دیگر یعنی بخش دیدن تبلیغات و یا بخش مربوط به آفرها بر درآمد خود از این سایت بیافزایید.