در اینجا به معرفی یکی از بهترین سایت های پراخت رایگان بیت کوین می پردازیم. سایت بونوس بیتکوین، یک سایت پرداخت بیت کوین رایگان است که به ازای کلیک بر روی دکمه Claim، با توجه به قیمت روز بیت کوین، به شما مقداری ساتوشی پرداخت می کند. ساتوشی نام واحد کوچکتر بیت کوین است که برگرفته از نام خالق بیت کوین یعنی "ساتوشی ناکاموتو" می باشد. هر ساتوشی معادل 0.00000001 بیت کوین می باشد. فاصله زمانی میان هر بار کلیک کردن شما در سایت بونوس بیت کوین 15 دقیقه است. برای دریافت درآمد خود از این سایت، شما باید در سایت کوین پات یک حساب داشته باشید تا درآمد شما به طور مستقیم به این حساب واریز شود. کوین پات یک میکرو والت یا کیف پول موقت است که واسطه ای میان کیف پول اصلی و دائم شما با سایتی مانند بونوس بیت کوین است.

این سایت برای هر فردی که از طریق لینک مخصوص به شما در این سایت ثبت نام کند، به شما کمیسیون می پردازد. میزان این کمیسیون رقم باور نکردنی 50 درصد می باشد. به این معنی که به اندازه 50 درصد از مبلغ هر Claim آن فرد، سایت به طور جداگانه به شما کمیسیون پرداخت می کند. این کمیسیون پرداختی به شما، به صورت جداگانه از مبلغی است که به شخص زیر مجموعه شما پرداخت می گردد و به هیچ وجه از درآمد او چیزی کم نخواهد شد و درآمد او تمام و کمال پرداخت خواهد شد و این کمیسیون مبلغی مازاد بر آن است.

همان طور که گفته شد، این سایت یک سایت کسب بیت کوین رایگان است که شما می توانید هر پانزده دقیقه یکبار با کلیک بر روی Claim مقداری بیت کوین بدست بیاورید. خود سایت این مبلغ را تا 5000 ساتوشی هم نوشته است ولی طبق تجربه، یک چیزی حدود 5 تا 25 است. شما میتوانید به جای اینکه یک مبلغ شانسی بدست بیاورید با زدن تیک جمله Always receive the average claim amount در تنظیمات سایت هر دفعه میانگین در نظر گرفته شده سایت رو کسب کنید که در حال حاضر چیزی حدود 20 ساتوشی است و با توجه به ارزش بیت کوین هر لحظه بالا و پایین می شود.

 این سایت هر روز به اندازه 5 درصد از میزان ساتوشی که شما در سه روز گذشته (72 ساعت گذشته) در این سایت بدست آورده باشید را در پایان روز به موجودی شما به عنوان جایزه اضافه می کند. برای اینکه این 5 درصد هر روز به شما تعلق گیرد باید حتما در روز قبل آن یکبار در سایت Claim کرده باشید. به عبارتی در این سایت برای گرفتن این جایزه باید روزی یکبار حداقل بر روی Claim کلیک کنید.