2Captcha نام سایتی است که شما در آن می توانید با انجام کپتچا، درآمد کسب کنید. کپتچا به همان کدهای انسان شناسی که برای ورود به سایت های مختلف باید انجام دهید، می گویند. در این سایت، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کپتچاهایی که به شما می دهند را انجام دهید. کپتچاها در این سایت به دو صورت هستند. یا به صورت نوشتاری هستند که در این صورت شما باید کدی که در تصویر پیش روی خود می بینید را به صورت صحیح در کادر مربوطه وارد کنید و یا اینکه به صورت تصویری می باشند و در آن شما باید تصویرهای مناسبی که از شما خواسته شده است را انتخاب کنید.
 
به طور خلاصه شما می توانید دراین سایت به دو صورت زیر اقدام کنید:

1- وارد کردن کد کپتچا به صورت وارد کردن حروف و اعداد
2- انجام این کار با استفاده از Recaptcha یا همان کلیک کردن بر روی تصاویر

در روش اول ارزش هر بار وارد کردن کپتچا به طور متوسط 0.035 سنت است. اما در روش دوم ارزش هر کپتچا 0.1 یا 0.2 سنت است.
 
برای برداشت درآمد خود از این سایت باید دارای یکی از حساب های Web Money, Payeer, Perfect Money, Bitcoin, AdvCash باشید. حداقل میزان موجودی ای که شما باید در این سایت داشته باشید تا بتوانید درخواست برداشت دهید، بستگی به نوع حسابی که برای دریافت درآمد خود از سایت، استفاده می کنید، متفاوت است. به طور مثال برای حساب پرفکت مانی که در پست قبلی آن را معرفی کردیم، مینیمم برداشت $ 0.5 (نیم دلار) یا 50 سنت است. برای حساب های پی ییر و وب مانی نیز این مقدار 50 سنت است. کمترین میزان برای همین حساب ها می باشد که مقدارش نیم دلار است. برای دریافت درآمد خود به صورت بیت کوین باید موجودی تان به 1 دلار برسد. اگر حسابی ندارید و مایلید از کیف پول پرفکت مانی استفاده کنید، می توانید برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت پرفکت مانی از اینجا اقدام کنید.
 
پرداخت دستمزد شما از طرف این سایت خیلی سریع انجام خواهد شد. فقط کافی است به حداقل موجودی لازم برای برداشت، در سایت برسید و شماره حساب و بانک اینترنتی خودتان را وارد کنید تا پول شما به حساب اینترنتی شما واریز شود. از نظر پرداخت خیالتان 100 درصد راحت باشد. این سایت مانند سایت های کسب درآمد از کپتچاهای دیگر نیست که مبالغ بالا برای هر کپتچا پرداخت می کنند و به هنگام پرداخت دستمزد شما، یا آن را نمی پردازند و یا قوانین سختی برای پرداخت پول شما قرار می دهند.
 
شما می توانید در سایت 2Captcha، با معرفی این سایت به دیگران و ثبت نام آنها در این سایت و انجام کار، 10 درصد کمیسیون از طرف سایت دریافت کنید.
 
شما پس از ثبت نام در سایت 2Captcha باید حتما حساب تان را فعال کنید. برای این کار باید به ایمیل خود سر زده و ایمیلی که از طرف این سایت برای شما ارسال شده است را باز کنید. پس از باز کردن ایمیل با چیزی شبیه تصویر زیر روبرو می شوید. شما باید بر روی لینک فعال سازی حسابتان که در این ایمیل قرار دارد، کلیک کرده تا صفحه جدیدی باز شود و ایمیل شما تایید شود و حساب تان نیز فعال گردد.
 
 
 
نحوه کار با سایت 2Captcha، بدین صورت است که بعد از لاگین (Login) شدن در صفحه ای که خواهد آمد و داشبورد نامیده می شود، باید بر روی Start Work در بالای صفحه کلیک کرده و در صفحه بعد زبانی را که می خواهید با آن کار کنید را مشخص کرده و تایید کنید. در صفحه بعد با فشردن Start، می توانید کار را شروع کنید. لازم به تذکر است که در اینجا دو گزینه برای نحوه کار پیش روی شما است که عبارتند از: گزینه Normal + ReCaptcha و گزینه Only Normal. منظور از normal وارد کردن حروف و اعداد به شکل نوشتاری است، در حالیکه منظور از ReCaptcha، انتخاب تصاویر درست می باشد.
 
مهم: شما پس از ثبت نام در این سایت و قبل از شروع کار، باید ابتدا یک آزمون کپتچایی را که شامل 20-30 تا (یا بیشتر) کپتچا است و شما باید آن را با موفقیت پشت سر بگذارید، انجام دهید. در اینجا شما باید کپتچاها را درست انجام دهید. شاید بعضی از کپتچاهای این مرحله سخت به نظر برسد ولی بعدا برای شما کار خیلی آسان خواهد شد. بنابراین ناامید نشوید و این آزمون را تا آخر انجام دهید تا کپتچاهای پولی برای شما باز شود و بتوانید شروع به کار و کسب درآمد کنید.
 
نکته مهم: در حین کار با سایت و انجام و وارد کردن کپتچاها، در بعضی مواقع به کپتچاهای سختی بر می خورید و یا اینکه اساسا آن تصویر کپتچا نمی باشد. در این مواقع شما باید بر روی دکمه It's not a CAPTCHA در پایین تصویر در سمت چپ کلیک کنید تا کپتچای بعدی نمایش داده شود. بدین ترتیب از تعداد خطاهای شما کم می شود (تعداد خطای زیاد باعث می شود تا مدیر سایت اکانت شما را غیر فعال کند). این دکمه در هنگام آزمون آزمایشی، غیر فعال است و کار نمی کند.
 
 
روش دیگر کار با این سایت و انجام کپتچاها، این است که شما نرم افزار سایت را از خود سایت دانلود کرده و به جای اینکه در خود سایت این کار را انجام دهید، با نرم افزار سایت کار کنید که در این حالت دیگر احتیاجی به خود سایت ندارید. مزیت کار با نرم افزار به جای خود سایت این است که می توانید به جای حالت نوشتاری تنها با حالت انتخاب تصاویر کار کنید که قیمت پرداختی آن نیز بیشتر است.


در هر حال مواظب باشید تا تصاویر و حروف را درست انتخاب و وارد کنید. در صورت اشتباه به مقدار زیاد اکانت تان مسدود خواهد شد.
 
 
 
 

 

 

روش استفاده از نرم افزار 2Captcha و کسب درآمد

 

 

این سایت همانطور که از نامش پیداست، مربوط به وارد کردن و انجام کپتچاهای گوناگون است. حتما همه شما انواع کپتچاها اعم از نوشتاری و تصویری و ... را به هنگام ورود به سایت های مختلف و کار با آنها دیده اید. مخصوصا که اکثر سایت های کسب درآمدی که در این وبلاگ معرفی می شوند، از  نوع سایت های فاست هستند که در آنها این نوع کپتچاها فراوان هستند. اما جدا از کار در سایت 2Captcha، شما می توانید از طریق نرم افزار این سایت نیز کسب درآمد کنید که روش آن را در ادامه توضیح داده ایم.

نرم افزار 2CaptchaBot نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید تنها با وارد کردن کد کپتچا درآمد کسب کنید. برای این کار باید ابتدا در سایت 2captcha ثبت نام کنید. برای ثبت نام می توانید از این لینک استفاده کنید.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت همانند تصویر زیر بر روی Register کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید.

 

 

 در فرم ثبت نام ایمیل خود و پسورد دلبخواه خود را وارد کنید و در آخر بر روی Register کلیک کنید.

 

 

 پس از آن برای ورود به حساب کاربری خود در صفحه اصلی سایت بر روی Login مانند تصویر زیر کلیک کنید و سپس ایمیل و پسوردی را که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را وارد کنید.

 

1
 
2

 

 پس از ورود به صفحه اصلی حساب کاربری خود بر روی Start Work مانند تصویر زیر کلیک کنید و بقیه مراحل را برای دانلود نرم افزار سایت به ترتیب مانند تصاویر زیر انجام دهید.

 

1

2

3

پس از طی مراحل بالا به صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید رسید که لینک اصلی دانلود در بالای آن قرار دارد و دستور العمل شروع کار با نرم افزار را در آن مشاهده خواهید کرد. همان طور که می بینید با دانلود نرم افزار و باز کردن آن برای اولین بار (نرم افزار به نصب نیاز ندارد)، با چیزی شبیه اولین شکل در تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید در آن کد مخصوص خود را که در ناحیه سیاه رنگ نوشته شده است را در کادر آن وارد کنید تا نرم افزار راه اندازی شود. توجه کنید که این کد تنها مخصوص به شماست و از در دسترس قرار دادن آن به دیگران خودداری کنید. در تصویر پایین شما تنها با قسمت بالایی صفحه کار دارید و قسمت مربوط به Setting، برای شرایط خاص است که فعلا با آن کاری نداریم.

 

 

 تصاویر زیر نمایی از صفحه نرم افزار 2CaptchaBot است که همانطور که می بینید، دارای دو صفحه مجزا برای نمایش ReCaptcha است که حتی می توانید همزمان با هر دو صفحه کار کنید.

 

 شکل 1

 شکل 2

شکل 3

 

لینک آموزش ویدیویی کار در سایت 2Captcha (فقط کار با نرم افزار)

 

شما برای دریافت درآمد خود که به دلار است می توانید از حساب هایی همچون Perfect Money یا WebMoney یا Payeer و غیره و حتی حساب Bitcoin خود استفاده کنید. حداقل موجودی برای برداشت در حساب پرفکت مانی و پی ییر 0.5 دلار است. اسامی کامل حساب هایی که این سایت برای واریز پول شما از آن ها پشتیبانی می کند و میزان حداقل موجودی برای برداشت درآمد خود از سایت و واریز به حساب تان برای حساب های مختلف به شرح زیر است:

WebMoney = $0.5

Perfect Money = $0.5

Bitcoin = $1

AdvCash = $0.5

Uphold.com = $0.5

Payeer = $0.5

AirTM = $1

 

از نظر پرداختی این سایت تا بحال بدون هیچ کم و کاستی پرداخت های خود را انجام داده است و از این نظر نگرانی ای وجود ندارد. نمونه ای از تعدادی از پرداخت های این سایت را در تصویر زیر می بینید.

 

 

شما برای کسب درآمد بیشتر می توانید دیگران را به ثبت نام در سایت ترغیب کنید تا از طریق لینک زیر مجموعه گیری مخصوص به شما که در صفحه اصلی کاربری تان موجود است، در سایت عضو شوند و شروع به کار کنند. سایت نیز 10 درصد کمیسیون برای هر زیرمجموعه به شما پرداخت می کند.

 

برای ثبت نام در سایت 2Captcha اینجا را کلیک کنید