در این پست اولین سایتی که در میان سایت های معرفی شده در اینجا، درآمد شما را به صورت دلار پرداخت می کند، معرفی خواهیم کرد. 2Captcha نام سایتی است که شما در آن می توانید با انجام کپتچا، درآمد کسب کنید. کپتچا به همان کدهای انسان شناسی که برای ورود به سایت های مختلف باید انجام دهید، می گویند. در این سایت، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کپتچاهایی که به شما می دهند را انجام دهید. کپتچاها در این سایت به دو صورت هستند. یا به صورت نوشتاری هستند که در این صورت شما باید کدی که در تصویر پیش روی خود می بینید را به صورت صحیح در کادر مربوطه وارد کنید و یا اینکه به صورت تصویری می باشند و در آن شما باید تصویرهای مناسبی که از شما خواسته شده است را انتخاب کنید.
 
به طور خلاصه شما می توانید دراین سایت به دو صورت زیر اقدام کنید:

1- وارد کردن کد کپتچا به صورت وارد کردن حروف و اعداد
2- انجام این کار با استفاده از Recaptcha یا همان کلیک کردن بر روی تصاویر

در روش اول ارزش هر بار وارد کردن کپتچا به طور متوسط 0.035 سنت است. اما در روش دوم ارزش هر کپتچا 0.1 یا 0.2 سنت است. برای برداشت درآمد خود از این سایت باید دارای یکی از حساب های Web Money, Payza, Perfect Money, Bitcoin, AdvCash باشید. حداقل میزان موجودی ای که شما باید در این سایت داشته باشید تا بتوانید درخواست برداشت دهید، بستگی به نوع حسابی که برای دریافت درآمد خود از سایت، استفاده می کنید، متفاوت است. به طور مثال برای حساب پرفکت مانی که در پست قبلی آن را معرفی کردیم، مینیمم برداشت $ 1.3 (یک و سه دهم دلار) است. کمترین میزان برای حساب وبمانی هست که مقدارش نیم دلار است. اگر حسابی ندارید و مایلید از کیف پول پرفکت مانی استفاده کنید، می توانید برای ثبت نام و باز کردن حساب در سایت پرفکت مانی از اینجا اقدام کنید.
 
شما می توانید در سایت 2Captcha، با معرفی این سایت به دیگران و ثبت نام آنها در این سایت و انجام کار، 10 درصد کمیسیون به صورت مازاد از طرف سایت دریافت کنید.
 
نحوه کار با سایت 2Captcha، بدین صورت است که بعد از لاگین (Login) شدن در صفحه ای که خواهد آمد و داشبورد نامیده می شود، باید بر روی Start Work در بالای صفحه کلیک کرده و در صفحه بعد زبانی را که می خواهید با آن کار کنید را مشخص کرده و تایید کنید. در صفحه بعد با فشردن Start، می توانید کار را شروع کنید. لازم به تذکر است که در اینجا دو گزینه برای نحوه کار پیش روی شما است که عبارتند از: گزینه Normal + ReCaptcha و گزینه Only Normal. منظور از normal وارد کردن حروف و اعداد به شکل نوشتاری است، در حالیکه منظور از ReCaptcha، انتخاب تصاویر درست می باشد.

روش دیگر کار با این سایت و انجام کپتچاها،این است که شما نرم افزار سایت را از خود سایت دانلود کرده و به جای اینکه در خود سایت این کار را انجام دهید، با نرم افزار سایت کار کنید که در این حالت دیگر احتیاجی به خود سایت ندارید. مزیت کار با نرم افزار به جای خود سایت این است که می توانید به جای حالت نوشتاری تنها با حالت انتخاب تصاویر کار کنید که قیمت پرداختی آن نیز بیشتر است.
 

روش استفاده از نرم افزار 2Captcha و کسب درآمد


در هر حال مواظب باشید تا تصاویر و حروف را درست انتخاب و وارد کنید. در صورت اشتباه به مقدار زیاد اکانت تان مسدود خواهد شد.