بیت کوین بلک

دوستان طبق شواهد موجود بیت کوین بلک (Bitcoin Black) یک پروژه معتبر است و فرصتی بی نظیر برای مشارکت در این پروژه و دریافت رایگان این ارز دیجیتال برای همگان فراهم شده است. دوستان این ایردراپ را تا زمان هست از دست ندهید. به هر روی چیزی از دست نخواهید داد با شرکت در ایردراپ و اگر پروژه موفقی باشد می‌تواند برای هر کسی موفقیت بزرگی محسوب شود.

مراحل گام به گام :

گام اول: به لینک زیر بروید و در صفحه باز شده روی گزینه Recieve Airdrop در منوی بالای صفحه کلیک فرمایید.

لینک سایت

گام دوم: ایمیل خود را وارد کرده و کپچا کد گوگل رو تایید و روی دگمه Submit کلیک کنید.

گام سوم: یک ایمیل تایید دریافت میکنید . روی لینک داخل ایمیل کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود.

پس از تایید ایمیل پیغام زیر را دریافت میکنید که به معنی اضافه شدن ایمیل شما به ایردراپ بیت‌کوین بلک است:

Congratulations!
You have been added to the FREE airdrop.

شما معادل 3600 واحد ارز BCB دریافت خواهید کرد که قیمت اولیه 0.01 دلار خواهد بود . زمان توزیع بعد از رسیدن به حد نصاب یک میلیون نفر شرکت کننده در ایردراپ می باشد که تخمین زده می‌شود تا پایان فوریه این تعداد تکمیل خواهد شد. زمان توزیع ایمیلی از بیت‌کوین بلک حاوی نحوه دریافت ارز دریافت خواهید کرد.

در پایان با کلیک بر روی این صفحه بر روی Rewards کلیک کنید و سپس بر روی Register کلیک نمایید. ثبت نام کنید و سپس Login شوید. در اینجا می‌توانید لینک زیرمجموعه‌گیری و تعداد رفرال‌های خود را مشاهده کنید.

درباره بیت‌کوین بلک: این پروزه توسط تیم بزرگی از سراسر جهان هدایت و مدیریت می‌شود. تیم توسعه از کشور استرالیا است. بیت‌کوین بلک، یک کوین است و نه یک Token. بیت کوین بلک دارای شبکه بلاک چین اختصاصی خود و آدرس منحصر بفرد والت خود می‌باشد.

والت بیت کوین بلک برای سیستم عامل ویندوز و همچنین اندروید و اپل در سایت قابل دریافت است. پروژه پیش فروش بسیار بزرگی داشته است و پیش بینی می‌شود حجم عظیمی پول از پیش فروش در دست تیم پروژه است که جهت پیشبرد بیت کوین بلک به سمت اهداف مورد نظر هدایت خواهد کرد. بیت کوین بلک دارای سریعترین سرعت تراکنش و همچنین تراکنش بدون کارمزد است.

پیش بینی می‌شود پروژه که با علامت اختصاری BCB شناخته می‌شود در بایننس لیست شود و رشد چشمگیری در آینده داشته باشد.