سایت فری بیت کوین یکی از قدیمی ترین و مورد اعتمادترین سایت های کسب بیت کوین رایگان است که چند سالی هست که به کار خود ادامه می دهد. اما یک مشکل در این میان وجود دارد و آن، این است که چند وقتی است این سایت بر روی آ.ی.پ.ی ایران بسته شده است و کاربران ایرانی نمی توانند وارد این سایت شوند. برای همین برای ورود به این سایت، باید از آ.ی.پ.ی کشورهای دیگر استفاده کنید.

نکته مهم: برای ورود به سایت فری‌بیت‌کوین باید از آی‌پی غیر ایرانی استفاده کنید.

کار کرد سایت فری بیت کوین به این گونه است که شما برای اینکه مبلغی بیت کوین دریافت کنید، ساعتی یکبار بر روی Roll کلیک کنید. در واقع حداقل فاصله زمانی که سایت برای میان دو بار کلیک کردن در نظر گرفته است، 60 دقیقه می باشد.

برای شروع کار با این سایت، ابتدا بر روی این لینک کلیک کرده تا صفحه ثبت نام برای عضو شدن تان در این سایت باز شود. پس از باز شدن صفحه ابتدا در ردیف اول ایمیل خود و در ردیف دوم پسورد انتخابی خود را وارد کنید و بعد از وارد کردن کد داخل تصویر در پایین در جای خود، بر روی Sign up کلیک کنید تا ثبت نام تان انجام شود. در آخر باید به ایمیل خود رفته و ایمیلی را که از جانب سایت برایتان فرستاده شده را باز کرده و بر روی لینک تایید عضویت تان کلیک کنید تا عضویت تان تایید شود و ثبت نام شما هم تکمیل گردد.

 

فرم ثبت نام در سایت

 

بعد از ثبت نام برای ورود به سایت، وارد قسمت Login شده و ایمیل و پسوردتان را وارد کنید تا وارد سایت شوید.

بعد از ورود به سایت با قسمت های مختلفی مواجه خواهید شد. این قسمت ها به ترتیب از این قرارند:

 

 

FREE BTC : این قسمت احتمالا پر کاربردترین قسمت سایت برای شما است که شما در آن می توانید در فاصله های زمانی یک ساعته بر روی دکمه Roll کلیک کرده و طبق جدول و شماره ای که بطور شانسی به دست می آورید، مقداری ساتوشی به دست بیاورید. در اینجا شما علاوه بر مقداری ساتوشی با هر بار کلیک بر روی Roll دو بلیط قرعه کشی هفتگی و دو «امتیاز جایزه» می گیرید.

 

باید بر روی دکمه آبی Roll کلیک کنید

 

MULTIPLY BTC : در این قسمت می توانید بازی کنید و در صورت برد مقداری ساتوشی بدست بیاورید و یا در صورت باخت مقداری ساتوشی از دست بدهید. به دلیل از دست دادن ساتوشی در این قسمت، پیشنهاد می کنم که از این قسمت استفاده نکنید.

EARN BTC : مینیمم برداشت در سایت Freebitcoin، سی هزار ساتوشی می باشد و شما می توانید با رسیدن موجودی تان به این سطح، آن را برداشت کنید. شما می توانید با فعال کردن پرداخت اتوماتیک در سایت، به سایت این امکان را بدهید که بعد از رسیدن به حداقل مقدار پرداخت بصورت خودکار درآمدتان را به حساب بیت کوینی شما واریز کند و سایت نیز در اولین یکشنبه، بعد از رسیدن موجودی شما به سطح مینیمم، این کار را انجام می دهد.

اما شما میتوانید موجودی خود را در سایت نگه داشته و سود آن را دریافت کنید. حداقل میزان موجودی برای دریافت سود، سی هزار ساتوشی است و سایت بر اساس مبلغ، روزانه به شما سود خواهد داد. میزان سود سالیانه این سایت 4.08 درصد است. در واقع در اینصورت سایت، خود به صورت یک حساب بیت کوینی برای شما خواهد بود که درآمدتان را برای شما نگهداری می کند.

LOTTERY : در این قسمت شما با توجه به تعداد بلیط های بدست آورده قرعه کشی در طول هفته، شانسی برای بردن جایزه خواهید داشت و قاعدتا تعداد بیشتر بلیط شانس شما را برای دریافت جایزه بیشتر می کند. در شکل زیر می بینید که جوایز تا بیش از ده میلیون ساتوشی یا تقریبا 1800 دلار یا هفت، هشت میلیون تومان می رسد.

 

جدول جوایز برندگان و درصد شانس شما برای برنده شدن

 

نمونه ای از لیست برندگان هفتگی لاتاری

 

 

REWARDS : در اینجا امتیازهای جمع آوری شده شما وجود دارد که با توجه به امتیازی که دارید چند انتخاب پیش روی شماست.

 

انواع جوایز

 

در قسمت اول میتوانید امتیازات خود را در خرید وسایل الکترونیکی مانند موبایل خرج کنید.

در قسمت دوم می توانید والت یا کیف پول سخت افزاری برای ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

در قسمت سوم می توانید گیفت کارت خریداری کنید.

در قسمت چهارم شما میتوانید امتیازات تان را بابت افزایش میزان ساتوشی بیشتر در قسمت Free Faucet و کلیک بر روی Roll را تا 10 برابر به مدت 24 ساعت افزایش دهید. همانطور که در شکل زیر می بینید شما گزینه های مختلفی را برای انتخاب دارید. می توانید با 3200 امتیاز این میزان را 1000 درصد یا ده برابر کنید. در انتخاب بعدی با 1600 امتیاز این میزان را 5 برابر کنید. با 320 و 160 امتیاز این میزان به ترتیب یک برابر و نیم برابر خواهد شد. هر کدام از گزینه ها را که انتخاب کردید باید روی دکمه REDEEM کلیک کنید تا این انتخاب برای شما فعال شود.

 

گزینه های انتخاب برای افزایش FREE BTC

 

در قسمت پنجم می توانید میزان دریافت بلیط قرعه کشی در هر بار کلیک کردن را تا صد عدد افزایش دهید. مهلت زمانی این نیز 24 ساعت است. گزینه های انتخابی را در شکل زیر می بینید.

 

گزینه های انتخاب برای افزایش تعداد بلیط های لاتاری

 

در قسمت ششم می توانید میزان امتیاز جایزه خود را در هر بار کلیک کردن تا 24 ساعت به میزان 100 تا افزایش دهید. در این بخش هم چهار گزینه برای انتخاب، پیش روی شما قرار داده شده است.

 

گزینه های انتخاب برای افزایش Rewards

 

REFER : در این قسمت لینک زیر مجموعه گیری و تعداد زیر مجموعه های خود را می توانید ببنید که با افزایش هر زیر مجموعه درآمد شما بیشتر خواهد شد. لینک زیر مجموعه گیری شما چیزی مانند شکل زیر خواهد بود و شما با در اختیار قرار دادن این لینک به دیگران می توانید زیر مجموعه جذب کنید.

 

نمونه لینک برای جذب زیر مجموعه

 

FAQ : قسمت سوال و جواب میان اعضا و مدیران سایت است.

 

PROFILE : اطلاعات مربوط به اکانت شما در آن قرار دارد و به عنوان نمونه، شما می توانید در این قسمت ایمیل و پسورد خود را عوض کنید.

در قسمت اول شما می توانید آدرس بیت کوینی خود را وارد و یا عوض کنید.

در قسمت دوم می توانید ایمیل خود را عوض کنید.

در قسمت سوم می توانید پسورد خود را تغییر دهید.

قسمت چهارم مربوط به افزایش ایمنی حساب شماست.

در قسمت پنجم می توانید امتیاز لاتاری را غیر فعال کرده و در عوض به امتیاز جایزه شما اضافه گردد.

در قسمت ششم می توانید سیستم اطلاع رسانی سایت از طریق ایمیل را فعال کنید.

 

قسمت های مربوط به Profile شما

 

STATE : این قسمت مربوط به حساب ها و آمارها و اطلاعات سایت و همچنین قیمت روزانه بیت کوین می باشد.

 

نکته: شما در این سایت می توانید با شیوه ای که خواهم گفت سریع تر میزان ساتوشی های خود را بالا ببرید. اگر شما دارای حداقل 1200 امتیاز در قسمت Rewards هستید، می توانید با پرداخت 1200 امتیاز خود، میزان دریافت امتیازهای خود در هر بار کلیک بر روی Roll را تا 100 عدد افزایش دهید و اگر حداقل 12 بار در شبانه روز بر روی Roll کلیک کنید تازه همان امتیازی را که پرداخت کرده بودید، بدست خواهید آورد. از این به بعد با هر بار کلیک بیشتر شما 100 عدد امتیاز سود خواهید کرد. پس این روش مناسب کسانی است که حداقل 13 تا 16 بار موفق به کلیک کردن در شبانه روز شوند. بعد از رسیدن امتیاز خود به 4400 می توانید 3200 تای آن را صرف افزایش صد تایی ساتوشی در هر بار کلیک کردن کنید و 1200 تای دیگر را باز برای افزایش 100 تایی امتیازات خود در هر بار کلیک کردن صرف کنید. با اینکار اگر بطور مثال شما 15 بار در شبانه روز بر روی Roll کلیک کنید، با پرداخت های فعلی حداقل چیزی حدود 1700 ساتوشی را در یک روز بدست می آورید.

کسانی که تازه کار خود را با سایت شروع کرده اند، در ابتدا باید امتیاز جمع کنند. حداقل امتیاز برای اینکار 12 عدد است که تنها یک عدد به امتیازهای شما اضافه می شود. با امتیاز 120 می توان تا 10 عدد امتیاز را افزایش داد.

 

 برای ثبت نام در این سایت، اینجا را کلیک کنید

برای ورود به سایت فری‌بیت‌کوین باید از آی‌پی غیر ایرانی استفاده کنید