برای کار با ارزهای دیجیتال و برای خرید و فروش یا دریافت و برداشت ارزهای دیجیتال، و همچنین کار با سایت هایی که ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین پرداخت می کنند، باید حتما و ضرورتا یک حساب کیف پول دائمی داشته باشید. انواع حساب های کیف پول اعم از آنلاین و آفلاین، تحت وب یا دسکتاپ و غیره وجود دارد. ما در اینجا چند کیف پول را به شما معرفی می کنیم که از معروف ترین و پر کاربردترین سایت های ارائه دهنده والت یا کیف پول می باشند. چون کار با کیف پول های تحت وب برای کاربران آسانتر است، سه کیف پول آنلاین و تحت وب بلاکچین، کوین پیمنت و کریپتونیتور را به شما معرفی می کنیم، همچنین با کیف پول کوینومی که یک کیف پول آفلاین است، آشنا می‌شویم. شما با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آموزش افتتاح حساب در آنها را مشاهده کنید و سپس از روی لینک مربوطه سایت، به باز کردن آدرس حساب برای خود بپردازید.

 

حساب کیف پول دائمی:

 

1- بلاکچین: این سایت از معروف ترین و معتبر ترین در این زمینه می باشد و شاید بیشترین تعداد کاربرانی که از بیت کوین استفاده می کنند را دارا می باشد. این کیف پول در حال حاضر از سه ارز دیجیتال مهم بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش پشتیبانی می کند. ما پیشنهاد می کنیم که حداقل برای نگهداری بیت کوین های خود در این سایت حساب کیف پول داشته باشید.

باز کردن حساب کیف پول در سایت Blockchain

 

2- کوین پیمنت: این سایت نیز از شناخته شده ترین سایت های کیف پول دائمی می باشد که از ده ها ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می کند. از ویژگی های مهم این کیف پول این است که شما می توانید عملیات تبدیل ارزهای دیجیتال به هم را انجام دهید. به طور مثال لایت کوین های خود را به بیت کوین تبدیل کنید. از این سایت برای نگهداری بیت کوین، اتریوم، دش کوین، لایت کوین، داگ کوین، پیر کوین، بیت کوین کش و ده ها ارز دیجیتال دیگر و همچنین نگهداری بسیاری از توکن ها، می توانید استفاده کنید.

باز کردن حساب کیف پول در سایت CoinPayments 

 

3- کریپتونیتور: این سایت یک کیف پول یا والت دیگری است که حداقل از 15 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند که از مهمترین آنها ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، اتریوم، دش کوین، مونرو و زد کش و ... هستند. در این سایت شما می توانید عملیات تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را نیز انجام دهید.

باز کردن حساب کیف پول در سایت Cryptonator

 

4- کوینومی: این والت، یک کیف پول آفلاین است و به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار است. این کیف پول از صدها و هزاران ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می کند. از مهمترین ارزهایی که در این کیف پول می‌شود نگهداری کرد، می‌توان از ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، داگ‌کوین، ریپل، ترون، دش و .... نام برد. برای استفاده از کیف پول کوینومی، باید نرم افزار این کیف پول را از سایت اصلی این کیف پول، متناسب با سیستم عامل خودتان دانلود نموده و سپس نصب نمایید. این کیف پول بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مکینتاش و لینوکس (برای کامپیوتر و لپ‌تاپ) و سیستم عامل‌های اندروید و iOS (برای گوشی موبایل) نصب می‌شود و می‌توان از آن استفاده کرد.

دانلود نرم‌افزار کیف پول Coinomi

 

حساب کیف پول موقت:

 

اما در کنار کیف پول های دائمی، کیف پول های موقت قرار دارند که به عنوان واسطه میان سایتی که در آن کار می کنید و کیف پول دائمی شما مثلا بلاکچین، قرار دارند. به این معنی که درآمد شما از سایتها ابتدا به کیف پول موقت شما واریز می شود و پس از یکجا شدن با توجه به سقف برداشت، می توان آن را به کیف پول اصلی خود واریز کنید. امروزه تقریبا اکثر سایتهایی که در زمینه ارزهای دیجیتال کار می کنند، درآمد شما را به کیف پول موقت شما واریز می کنند. یکی از دلایل آن این است تراکنش های ارزهای دیجیتال زمان بر و معمولا دارای کارمزد هستند و اگر هر سایتی بخواهد درآمد شما را مستقیم به کیف پول شما واریز کند، از این نظر مشکل پیش می آید و بدین وسیله در زمان و همچنین تعداد تراکنش ها صرفه جویی می شود.

 

1- کوین پات: کوین پات یک کیف پول موقت و به اصطلاح میکرو والت است که در حال حاضر هفت عدد از بهترین سایت ها به این کیف پول متصل هستند. این هفت سایت عبارتند از: بونوس بیتکوین، بیت فان، مون بیت کوین، مون لایت کوین، مون داگ کوین، مون دش، مون کش. هر کدام از این سایت ها در پست های مختلف این سایت معرفی شده اند و شرح کار آنها داده شده است. شیوه کار کوین پات و این هفت سایت بدین گونه است که هر هفت سایت متصل به کوین پات به صورت لحظه ای و آنی مبلغ را به سایت کوین پات واریز می کنند و در واقع در زمانی که بالانس موجودی خود در این هفت سایت را چک می کنید، می بینید که همان رقمی است که سایت کوین پات نشان می دهد.

باز کردن حساب کیف پول موقت در سایت CoinPot

 

2- فاست پی: سایت فاست پی یک میکرو والت و کیف پول موقت تازه کار است که بهترین جایگزین برای کیف پول فاست هاب است که اکنون غیر فعال گشته است و اکثر سایت هایی که در زمینه فاست هستند، به آن متصلند. بنابراین برای کار با خیلی از سایت های کسب درآمد ارزهای دیجیتال باید یک حساب در سایت فاست پی داشته باشید تا بتوانید درآمد خود را دریافت کنید. سایت های متصل به کیف پول فاست پی یا درآمد شما را به صورت آنی و لحظه ای به سایت فاست پی واریز می کنند و یا اینکه در صورت رسیدن به مبلغی مشخص که هر سایت برای خود دارد، می توانید از آن سایت درخواست برداشت کنید تا سایت مورد نظر درآمد شما را به کیف پولتان در فاست پی واریز کند. فاست پی از بسیاری از ارزهای دیجیتال مهم اعم از بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، داگ کوین، اتریوم، دش کوین و دیجی بایت پشتیبانی می کند.

باز کردن حساب کیف پول موقت در سایت FaucetPay

 

3- اکسپرس کریپتو: این سایت نیز یک کیف پول واسطه و موقت جدید است که بعضی سایت ها با آن کار می کنند. این سایت ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی می کند. اگر از افرادی هستید که با مجموعه سایت های کویین فاست کار می کنید، داشتن حساب در این سایت برای شما لازم است چون این مجموعه سایت ها با این کیف پول واسطه، کار می کنند. شما با داشتن این کیف پول، می توانید ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، بیت کوین کش، بایت کوین، دش، دیجی بایت، داگ کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، اکس گلد، اکس سیلور، لیسک، لایت کوین، مونرو، نئو، پیرکوین، پات کوین، ریپل، استراتیس، ترون، ویوز و زدکش را از سایت های مختلف که به اکسپرس کریپتو واریز دارند، دریافت کنید.

باز کردن حساب کیف پول موقت در سایت Express Crypto

 

حساب کیف پول دائمی برای نگهداری دلار:

 

1- پرفکت مانی: این سایت یکی از سایت های مناسب در زمینه نگهداری دلار و یورو می باشد و شما می توانید با باز کردن حساب در این سایت، دلارهایی که از سوی سایت های کسب درآمد دلاری دریافت می کنید را در آن نگهداری کنید. فقط کافی است که شماره حساب خود را در سایتی که در آن کار می کنید، برای برداشت موجودی خود، ثبت کنید.

باز کردن حساب بانکی اینترنتی در سایت Perfect Money

 

2- پی ییر: این سایت نیز یک سایت ساده و خوب برای نگهداری دلار است. از این سایت می توان برای نگهداری ارزهای دیگری مانند یورو و روبل و همچنینی ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، اتریوم و دش استفاده نمایید.

باز کردن حساب بانکی اینترنتی در سایت Payeer