در یکی از پست های قبلی سایت 2Captcha و روش کار با آن را معرفی کردیم. این سایت همانطور که از نامش پیداست، مربوط به وارد کردن و انجام کپتچاهای گوناگون است. حتما همه شما انواع کپتچاها اعم از نوشتاری و تصویری و ... را به هنگام ورود به سایت های مختلف و کار با آنها دیده اید. مخصوصا که اکثر سایت های کسب درآمدی که در این وبلاگ معرفی می شوند، از  نوع سایت های فاست هستند که در آنها این نوع کپتچاها فراوان هستند. اما جدا از کار در سایت 2Captcha، شما می توانید از طریق نرم افزار این سایت نیز کسب درآمد کنید که روش آن را در ادامه توضیح داده ایم.

نرم افزار 2CaptchaBot نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید تنها با وارد کردن کد کپتچا درآمد کسب کنید. برای این کار باید ابتدا در سایت 2captcha ثبت نام کنید. برای ثبت نام می توانید از این لینک استفاده کنید.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت همانند تصویر زیر بر روی Register کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید.



 در فرم ثبت نام ایمیل خود و پسورد دلبخواه خود را وارد کنید و در آخر بر روی Register کلیک کنید.



 پس از آن برای ورود به حساب کاربری خود در صفحه اصلی سایت بر روی Login مانند تصویر زیر کلیک کنید و سپس ایمیل و پسوردی را که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را وارد کنید.


1

2


 پس از ورود به صفحه اصلی حساب کاربری خود بر روی Start Work مانند تصویر زیر کلیک کنید و بقیه مراحل را برای دانلود نرم افزار سایت به ترتیب مانند تصاویر زیر انجام دهید.



1


2


3

پس از طی مراحل بالا به صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید رسید که لینک اصلی دانلود در بالای آن قرار دارد و دستور العمل شروع کار با نرم افزار را در آن مشاهده خواهید کرد. همان طور که می بینید با دانلود نرم افزار و باز کردن آن برای اولین بار (نرم افزار به نصب نیاز ندارد)، با چیزی شبیه اولین شکل در تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید در آن کد مخصوص خود را که در ناحیه سیاه رنگ نوشته شده است را در کادر آن وارد کنید تا نرم افزار راه اندازی شود. توجه کنید که این کد تنها مخصوص به شماست و از در دسترس قرار دادن آن به دیگران خودداری کنید. در تصویر پایین شما تنها با قسمت بالایی صفحه کار دارید و قسمت مربوط به Setting، برای شرایط خاص است که فعلا با آن کاری نداریم.



 تصاویر زیر نمایی از صفحه نرم افزار 2CaptchaBot است که همانطور که می بینید، دارای دو صفحه مجزا برای نمایش ReCaptcha است که حتی می توانید همزمان با هر دو صفحه کار کنید.


 شکل 1

 شکل 2

شکل 3

شما برای دریافت درآمد خود که به دلار است می توانید از حساب هایی همچون Perfect Money یا WebMoney یا Payeer و غیره و حتی حساب Bitcoin خود استفاده کنید. حداقل موجودی برای برداشت در حساب پرفکت مانی 1.3 دلار است و برای حساب وب مانی تنها 50 سنت می باشد. اسامی کامل حساب هایی که این سایت برای واریز پول شما از آن ها پشتیبانی می کند و میزان حداقل موجودی برای برداشت درآمد خود از سایت و واریز به حساب تان برای حساب های مختلف به شرح زیر است:

WebMoney = $0.50

Perfect Money = $1.3

Bitcoin = $1

AdvCash = $1.3

Uphold.com = $0.50

Coinbase.com = $0.50

Payeer = $0.50


از نظر پرداختی این سایت تا بحال بدون هیچ کم و کاستی پرداخت های خود را انجام داده است و از این نظر نگرانی ای وجود ندارد. نمونه ای از تعدادی از پرداخت های این سایت را در تصویر زیر می بینید.



شما برای کسب درآمد بیشتر می توانید دیگران را به ثبت نام در سایت ترغیب کنید تا از طریق لینک زیر مجموعه گیری مخصوص به شما که در صفحه اصلی کاربری تان موجود است، در سایت عضو شوند و شروع به کار کنند. سایت نیز به اندازه 10 درصد از کار زیر مجموعه های شما، به شما کمیسیون پرداخت می کند. در نظر داشته باشید این مبلغ کمیسیون علاوه بر مبلغی است که برای کار زیر مجموعه های شما به آنها پرداخت می شود و چیزی از درآمد زیر مجموعه های شما کم نخواهد شد و آنها می توانند درآمد خود را تمام و کمال دریافت کنند. 

برای آشنایی بیشتر با سایت 2Captcha بر روی این لینک کلیک کنید.

 

برای ثبت نام در سایت 2Captcha اینجا را کلیک کنید