در این پست سایت کسب بیت کوین رایگانی را معرفی می کنیم که یکی از بهترین سایت ها در زمینه سایت های فاست است. سایت Cointiply نام سایت جدیدی است که می شود گفت این سایت رتبه اول در میان سایت های متصل به FaucetHub را دارا می باشد و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. این سایت در واقع در بین سایت های معروف به فاست منحصر به فرد به حساب می آید. این سایت یک سایت چندکاره است که علاوه بر قسمت فاست، قسمت های دیگری مانند انجام بازی و دیدن تبلیغات نیز دارد. قسمت های مختلف این سایت که از آنها می توان کسب درآمد کرد به شرح زیرند:

 

فاست: روش کار آن در این قسمت شبیه سایت فری بیت کوین است و مانند آن باید هر 60 دقیقه یا یک ساعت یک بار بر روی Roll کلیک کرد ولی مبلغ هر کلیک در آن از سایت فری بیت کوین خیلی بیشتر است.

بازی: در این قسمت بازی های ساده و در عین حال مختلفی دارد که شما با بازی کردن در آنها می توانید کوین دریافت کنید.

ویدیو: در این سایت شما با تماشای ویدیو نیز می توانید کوین دریافت کنید.

آفر: آفرها معمولا به کارهای سفارشی و تقریبا ساده ای گفته می شود که در ازای انجام آنها به شما پول پرداخت می شود. مانند نظرسنجی و ... .

تبلیغات: در این قسمت شما با دیدن تبلیغات می توانید با توجه به مبلغ هر کدام بر درآمدتان بیافزایید.

ماینینگ: با عمل استخراج بیت کوین که شما با شرکت در این عمل اجازه می دهید که از توان سی پی یو شما برای این عمل استفاده شود و در قبالش مقداری از بیتکوین های استخراج شده را دریافت می کنید.

ماینینگ گیم: در این قسمت عمل ماینینگ به صورت بازی طراحی شده است و شما می توانید در آن ساختمان برای عمل استخراج تان به وسیله کوین های خود، بخرید. بستگی به قدرت استخراج ساختمان یا ساختمان های شما، می توانید از طریق ماینینگ مجازی به درآمد بالایی برسید. در این مورد سعی خواهیم کرد که یک پست مخصوصی را به این اختصاص دهیم و توضیحات کامل را در آن شرح خواهیم داد.

 

شما با کار در این سایت کوین دریافت می کنید که امتیازی است مخصوص خود سایت که به شما پرداخت می کند و در هنگام رسیدن به سی و پنج هزار کوین شما می توانید درخواست برداشت دهید و معادل آن بیت کوین یا داگ کوین (هر کدام را که بخواهید) دریافت کنید. این سایت درآمد شما را به سایت FaucetHub واریز می کند.

این سایت همچنین 25 درصد کمیسیون برای قست فاست پرداخت می کند و 10 درصد کمیسیون نیز برای انجام آفرها پرداخت می کند.

 

حتماً با IP غیر ایرانی وارد سایت شوید تا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید

 

برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک کنید