سایت دیجی تسک (Digi Task) یکی از بهترین سایت های کسب داگ کوین به صورت رایگان است. در این سایت شما می توانید پشت سر هم Claim انجام دهید و هیچ فاصله زمانی و محدودیت زمانی میان کلیک کردن های شما وجود ندارد. مبلغ هر Claimی که انجام می دهید، مستقیما و به صورت آنی و فوری به حساب شما در سایت معروف فاست هاب واریز می شود. این سایت همچنین به ازای هر Claim افرادی که از طریق شما با این سایت آشنا شده اند، ده درصد کمیسیون به شما می پردازد. در حال حاضر مبلغی که این سایت یه ازای هر Claim به شما می پردازد، 0.05 داگ کوین می باشد. این سایت همچنین برای انجام هر Bonus به شما 0.2 داگ کوین پرداخت می کند. روش کار با این سایت فوق العاده ساده می باشد و شما باید ابتدا آدرس حساب داگ کوین خود در سایت فاست هاب را در کادر وارد کنید و با حل کپتچا، بر روی دکمه Claim Reward کلیک کنید. توجه کنید که برای کلیک بر روی این دکمه باید مقداری به پایین صفحه بروید. بعد از انجام هر Claim این سایت از شما برای انجام Bonus سوال می پرسد و شما طبق میل خودتان می توانید آن را انجام دهید یا ندهید.

روش کار در این سایت به صورت زیر است:

در ابتدا از طریق این لینک وارد سایت DigiTask شوید. در صفحه باز شده و بر طبق تصویر زیر، ابتدا آدرس حساب داگ کوین خود را که در سایت فاست هاب ثبت کرده بودید، در کادر مربوطه وارد کنید. پس از آن کپتچای پایین آن را انجام دهید.


در مرحله سوم مانند تصویر زیر بر روی Claim Reward کلیک کنید تا مبلغ این Claim به حساب تان واریز شود.


پس از کلیک بر روی دکمه Claim Reward با تصویر زیر مواجه خواهید شد که در بالای آن میزان مبلغی که به حساب فاست هاب شما به ازای انجام این Claimی که انجام دادید، واریز شده است را نشان می دهد. برای ادامه و Claimهای بعدی بر روی Continue کلیک کنید.


بعد از آن با دو گزینه روبرو خواهید شد که با کلیک بر روی اولی، شما باید یک لینک کوتاه را انجام دهید که مبلغ آن پس از انجام به حساب فاست هاب شما فورا واریز می شود. در صورتی که نخواهید لینک کوتاه را انجام دهید و سریعا Claim بعدی را انجام دهید، بر روی گزینه دوم کلیک کنید.


در این سایت شما می توانید با انتخاب گزینه AUTO Claim این کار را به صورت اتوماتیک انجام دهید و با کلیک بر روی این گزینه کار انجام Claimها به صورت اتوماتیک آغاز می شود و شما می توانید به کارهای دیگر خود بپردازید. توجه داشته باشید که برای واریز مبلغ این Claimها حتما باید پنجره مرورگرتان که مربوط به این صفحه است باز بماند. سایت مبلغ Claimهای اتوماتیک شما را دقیقه ای یکبار به حساب تان در فاست هاب واریز می کند. شما باید هر چند وقت یکبار به این صفحه سر بزنید و در صورت توقف کار، دوباره آن را فعال کنید. مزیت مهم این روش نسبت به سایت های Surfing این است که پنجره جدیدی به جز پنجره اصلی در مرورگر شما باز نمی شود و بنابراین حجم اینترنتی از حجم اینترنت شما مانند آن سایت ها کم نمی کند.


در پایین صفحه شما می توانید لینک رفرال گیری خود را مانند تصویر زیرین بیابید و دیگران را به کار در این سایت با استفاده از لینک مخصوص خود تشویق کنید تا از 10 درصد کمیسیونی که سایت به شما پرداخت می کند، بهره مند شوید.