در این پست به معرفی سایت My Free Shares که یک سایت پرداخت کلیکی است، می پردازیم. این سایت نیز مانند سایتهایی که قبلا معرفی کرده بودیم مانند Donkey Mails جزو گروه سایت های Multi Money Group می باشد. این سایت به ازای کارهای مختلف که در آن انجام می دهید به شما دلار و یا معادل آن بیت کوین پرداخت می کند. حداقل موجودی ای که باید در این سایت داشته باشید تا بتوانید درخواست برداشت دهید، 10 دلار است. این سایت پول شما را از طریق حساب های پرفکت مانی، پی ییر، سولید تراست پی و حساب بیت کوین شما مانند حساب تان در سایت CoinPayments، پرداخت می کند.

این سایت تا 5 سطح از زیرمجموعه ها به شما کمیسیون پرداخت می کند که درصد هر سطح در پایین ذکر شده است:

Level 1 = 25%
Level 2 = 10%
Level 3 = 5%
Level 4 = 3%
Level 5 = 1%

قسمت های مختلف این سایت در تصویر زیر مشخص شده اند. در واقع مهمترین قسمت هایی که شما با آن ها سر و کار دارید، با خط زرد رنگ نشان داده شده است:


شماره 1: برای رفتن به صفحه اصلی حساب کاربری خود در هر صفحه ای که باشید، می توانید بر روی Members Home کلیک کنید تا به صفحه اصلی و ابتدایی خود بازگردید.
شماره 2: برای مشاهده آگهی های روزانه سایت بر روی Paid To Click کلیک نمایید. هر روز تعدادی آگهی است که می توانید بر روی آنها کلیک کنید و مبلغی پول دریافت کنید. برای هر روز، حداقل تمام آگهی های بالاتر، که 0.25 سنتی و 0.1 سنتی است را کلیک نمایید.
شماره 3: این قسمت Email Inbox یا صندوق پستی شما در سایت است که روزانه و گاه به گاه به آن ایمیلی فرستاده می شود و شما باید بر روی آن کلیک کرده و آگهی درون آن را باز و مشاهده کنید. هر ایمیل معمولا 0.3 سنت ارزش دارد.
شماره 4: با کلیک بر روی Earning State می توانید تمام اطلاعات مالی خود در سایت مانند موجودی خود به دلار را مشاهده نمایید.
شماره 5: در این قسمت Referral Link یا لینک زیرمجموعه گیری مخصوص شما وجود دارد و کسانی که از طریق این لینک در سایت ثبت نام کنند، بر اساس میزان کاری که انجام می دهند، از طرف سایت به شما تا 5 سطح کمیسیون داده می شود. کمیسیون شما برای زیرمجموعه های مستقیم خود و یا رفرال های سطح اول 25 درصد می باشد.
شماره 6: در این قسمت شما می توانید زیرمجموعه های خود و تعداد آنها برای هر سطح را مشاهده کنید.
شماره 7: از این قسمت برای درخواست برداشت موجودی خود در سایت می توانید استفاده کنید.
شماره 8: از این قسمت می توانید تمام اطلاعات خود در سایت را مشاهده نمایید.
شماره 9: تمام این قسمت مربوط به آفرهای مختلف است و شما می توانید با کلیک بر روی هر کدام، تعداد زیادی آفرهای گوناگون را مشاهده کنید و انجام دهید.