سایتی که در این پست به شما معرفی می شود، سایت خوب No Minimum می باشد. این سایت یکی از پر سابقه ترین و مطمئن ترین سایت های کسب درآمد از اینترنت است. و همچنین این سایت جزو مجموعه سایت های Multi Money Group می باشد و جزو سایت هایی است که به پرداخت کلیکی یا Paid2Click معروف هستند. سایت No Minimum به ازای کلیک بر روی آگهی، خواندن ایمیل، انجام نظر سنجی، ثبت نام در سایت ها، دیدن ویدیوها، انجام بازی و دانلود و غیره به کاربر پول پرداخت می کند. برای دریافت درآمد خود از این سایت باید دارای یکی از حسابهای Solidtrustpay، BitCoin، Payeer، Perfect Money باشید. درصد کمیسیونی که این سایت برای معرفی رفرال یا زیرمجموعه به شما پرداخت می کند تا شش سطح می باشد و به این صورت است:


Level 1 - 10%
Level 2 - 5%
Level 3 - 3%
Level 4 - 2%
Level 5 - 1%
Level 6 - 1%

حداقل کاری که باید در این سایت برای کسب درآمد انجام دهید، این است که روزانه از طرف این سایت برای شما ایمیل هایی می آید که یا در صندوق پستی خودتان یا صندوق پستی سایت می توانید آنها را باز کنید و بر روی لینکی که در قسمت Paid Ads قرار دارد، کلیک کنید تا صفحه آگهی باز شود. باید تا زمان معینی این صفحه باز باشد و بعد از آن پول دیدن تبلیغ، همان زمان به موجودی شما در سایت اضافه می گردد. مبلغ هر کدام از این آگهی ها 0.25 سنت می باشد.

یکی از ساده ترین کارهای دیگر این است که به قسمت Paid to Click درسایت بروید و بر روی هر آگهی کلیک کنید و تا زمان معین شده منتظر بمانید و بعد آگهی را ببندید تا مبلغ مشاهده آن آگهی به موجودی حسابتان اضافه گردد.