در این پست نحوه برداشت موجودی و درآمد از سایت یانیک را توضیح خواهیم داد، زیرا که این قسمت برای بعضی از دوستان گنگ و مبهم می باشد. در کنار آن نحوه پیدا کردن لینک رفرال گیری را نیز توضیح خواهیم داد. می توانید در ادامه آموزش تصویری این موارد را مشاهده کنید. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با سایت یانیک و شروع کار با آن، اینجا را کلیک نمایید.

روش برداشت از سایت یانیک

در مرحله اول زمانی که صفحه اصلی کاربری خود را در سایت یانیک را مشاهده می کنید، همانند تصویر زیر در بالای صفحه بر روی جایی که موجودی شما نوشته شده است و خط قرمز دور آن کشیده شده است، کلیک می کنیم.

شکل 1

سپس در لیست کشویی که باز می شود مانند تصویر زیر بر اولین گزینه یعنی Account کلیک می کنیم.

شکل 2

سپس در صفحه ای که باز می شود به قسمتی که در تصویر زیر دور آن خط قرمز کشیده شده است می رویم و پسورد خود را وارد کرده و سپس بر روی دکمه Unlock کلیک می کنیم.

شکل 3

در مرحله آخر در صفحه ی کوچکی که باز می شود. دو نوع روش پرداخت جلوی ما قرار می گیرد که اولی مربوط به آن است که درآمد خود را به طور مستقیم به والت اصلی و دائمی خود واریز کنیم که البته در این روش حداقل موجودی ما در سایت باید 30,000 ساتوشی باشد که 1500 ساتوشی نیز از آن به عنوان کارمزد کم می شود. اما در روش دوم که بسیار بهتر و به صرفه تر است ما می توانیم موجودی خود را ابتدا به سایت و کیف پول موقت معروف فاست هاب واریز کنیم و سپس بعدا می توانیم آن را به کیف پول اصلی و دائمی خود واریز کنیم. مزیت این روش این است که حداقل موجودی مورد نیاز در روش 15,000 ساتوشی است که نصف روش قبلی می باشد و کارمزد هم به آن تعلق نمی گیرد.
در هر حال در صورت انتخاب هر کدام از روش ها، باید آدرس حساب خود را در کادر مربوط به آن برای هر کدام از روش ها که می خواهیم، وارد کنیم و بر روی Withdraw کلیک کنیم. در مورد روش اول آدرس حساب اصلی خود را باید وارد کنیم و در روش دوم آدرس حسابی که در سایت فاست هاب ثبت کرده ایم را می بایست وارد کنیم.

شکل 4

پیدا کردن لینک رفرال گیری در سایت یانیک

اما از آنجا که پیدا کردن لینک رفرال گیری در این سایت کمی مشکل است آن را نیز شرح خواهیم داد. برای این کار در صفحه اصلی کاربری خود مانند تصویر زیر، بر روی F.A.Q یا سولات متداول کلیک می کنیم.

شکل 5

سپس لیست سوالات در پیش روی ما ظاهر خواهد شد که ما باید بر روی سوال Do you have an affiliate/partner program کلیک کنیم.

شکل 6

سپس خواهید دید که آدرس رفرال گیری یا زیرمجموعه گیری شما ظاهر خواهد شد و تعداد رفرال های خود را نیز می توانید در آنجا ببینید.

شکل 7

پاداش وفاداری در سایت یانیک

اما این تصویر آخر مربوط به پاداش وفاداری در سایت یانیک است که شیوه آن به این صورت می باشد که شما باید روزانه حداقل یکبار بر روی Claim دراین سایت کلیک کنید. بدین ترتیب با هر روز کلیک شما بر روی Claim در این سایت، یک درصد به پاداش وفاداری شما اضافه خواهد شد که نهایتا بعد از صد روز این مقدار به صد درصد می رسد و بدین ترتیب درآمد شما از هر Claim در سایت دو برابر خواهد گردید.

شکل 8