در یکی از پست های قبلی، سایت Pico Clix را معرفی کرده بودیم. اکنون و در این پست، نحوه انجام مشاهده آگهی ها و تبلیغات در این سایت را به صورت تصویری توضیح می دهیم. کار مشاهده آگهی ها و دریافت مبلغ دیدن آنها، بسیار آسان می باشد و شما می توانید به ترتیب تصاویر زیر عمل کنید:

ابتدا زمانی که در صفحه کاربری تان هستید در بالای صفحه بر روی EARN MONEY کلیک کنید. توجه کنید که این گزینه برای بخش مشاهده آگهی های کلیکی است و برای انجام روش های دیگر کسب درآمد در این سایت، مانند انجام آفرها، باید بر روی EXTRA MONEY که در تصویر زیر با شماره 2 مشخص شده است کلیک کنید.


خب، بعد از اینکه برای مشاهده آگهی ها بر روی EARN MONEY کلیک کردید، صفحه ای مانند تصویر زیر باز می شود که تعدادی آگهی به صورت مستطیل شکل در آن وجود دارد و مبلغ مشاهده هر کدام در پایین آن نوشته شده است. در اینجا باید بر روی یکی از تبلیغات کلیک کنید تا دایره ای در درون این مستطیل مشاهده کنید.


شما برای مشاهده آگهی باید حتما بر روی دایره رنگی و کوچکی که درون کادر ظاهر می شود، کلیک کنید. به این ترتیب صفحه مخصوص آن آگهی باز می شود.


بعد از باز شدن صفحه آگهی شما باید زمان کمی را منتظر بمانید تا پروسه مشاهده آگهی تکمیل گردد. در بالای صفحه آگهی، چیزی مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که خطی در آن وجود دارد و رنگ سبزی به مرور درون آن را پر می کند. این خط به منزله تایمر آگهی می باشد و زمانی که درون خط از رنگ سبز کاملا پر شد زمان دیدن آگهی به اتمام می رسد.


این پایان کار نیست و شما برای تکمیل مشاهده خود و کسب مبلغ آن آگهی، باید هنگامی که خط از رنگ سبز پر شد و به جای آن چند شکل ظاهر می شود، بر روی شکل معکوس کلیک کنید.


پس از این کار پیام زیر ظاهر می شود و این به منزله پایان کار است و در این هنگام مبلغ این تبلیغ به موجودی شما در سایت اضافه می گردد. در این زمان شما می توانید صفحه آگهی را ببندید و به سراغ آگهی بعدی بروید. همچنین برای مطمئن شدن از اضافه شدن مبلغ آگهی به موجودی تان، می توانید در صفحه اصلی کاربری خود یا My Account، موجودی خود را که با عنوان Balance در آنجا وجود دارد، چک نمایید.