با درود خدمت همه دوستان و عزیزان. در این پست می خواهم سایتی را معرفی کنم که در سایت ها و جاهای مختلفی معرفی گردیده است ولی در کمتر جایی تمام ریزه کاریها و قوانین آن شرح داده شده است و این عدم آگاهی نسبت به قوانین سایت باعث شده است که عده ای در این سایت سرمایه گذاری کرده و در کسب درآمد ناموفق باشند. بنابراین لازم دانستیم که به معرفی تمام نمای این سایت و روش کسب درآمد از آن بپردازیم تا در صورتی که شخصی بخواهد با این سایت کار کند از تمام شرایط و ضوابط آن آگاه باشد و با آگاهی کامل اقدام به کار و سرمایه گذاری در سایت مزرعه سکه یا مزرعه طلایی کند.
 
تمام مطالب ذکر شده در این پست صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد تا فردی بدون داشتن آگاهی از قوانین سایت، اقدام به کار و سرمایه گذاری در این سایت نکند و اشخاصی که قصد سرمایه گذاری در این سایت داشته باشند و پرنده از این سایت خریداری کنند، مسئولیت کامل آن از جمله عدم موفقیت در کسب درآمد و عدم بازگشت سرمایه به دلایل مختلف، از جمله نداشتن زیرمجموعه، به صورت کامل با خودشان است.
 
این سایت با سایت های کسب درآمدی که تا به حال در این سایت معرفی شده اند، متفاوت است. نام این سایت مزرعه سکه (Coin Farm) است که در واقع روش کسب درآمد در آن به صورت بازی می باشد. داستان بدین قرار است که شما با ثبت نام در این سایت، می توانید پرندگان مختلفی را خریداری نمایید و از طریق فروش تخم این پرندگان درآمد کسب کنید. ارز مخصوص این سایت سیلور کوین (Silver Coin) نام دارد و سایت بلافاصله بعد از ثبت نام شما، مقداری سیلور کوین به شما می دهد که تقریبا با آن می توانید 4 تا از اولین نوع پرنده این سایت را خریداری کنید. بعد از خرید پرنده مورد نظر که بر اساس توانایی آن در تخم گذاشتن، قیمتش تعیین شده است، می توانید تخم آن پرندگان را بفروشید و سیلور کوین دریافت کنید و سپس در نهایت برای دریافت درآمد خود، سیلور کوین ها را به دلار تبدیل کنید و برداشت نمایید.
 
این سایت در واقع همان سایت مزرعه طلایی است که در جاهای مختلف معرفی شده است و در صورتی که برای ورود به حساب کاربری خود در سایت مزرعه طلایی مشکل دارید، می توانید از طریق این سایت و وارد کردن همان یوزرنیم و پسورد در هنگام ورود، اقدام کنید.
 
نکته: درآمدی که از فروش تخم ها به دست می آورید، تنها 30 درصد آن به حساب قابل برداشت شما واریز می شود و 70 درصد باقی به حساب خرید شما می رود و شما می توانید از طریق آن پرنده های بیشتری خریداری کرده و به دنبال آن روزانه تخم های بیشتری به دست بیاورید.
 
شما میتوانید سیلورکوین هایی که به قسمت برداشت میرود را به جای برداشت، به حساب خرید خود واریز کنید و 20 درصد سود کنید. یعنی مثلا 1000 سیلورکوین حساب برداشت شما در صورت واریز به حساب خرید، به 1200 سیلور کوین تبدیل میشود. و از آن میتوانید برای خرید پرنده های بیشتر و سود بیشتر استفاده کنید.
 
همچنین نکته مهمی که برای کسب درآمد از این سایت باید بدانید این است که شما تنها با توجه به میزان امتیاز شما در سایت یا به عبارت صحیح تر، تعداد گلد (Gold) یا سکه های طلای خود در سایت که از طریق مکانیسم مشخص شده توسط سایت مزرعه سکه، محاسبه می شود حق برداشت دارید. یعنی شما بدون داشتن زیرمجموعه قادر به برداشت بیش از 40 درصد از سرمایه گذاری خود نیستید و برای افزایش شمار سکه های طلای خود و در نتیجه برداشت درآمد خود از این سایت و کسب سود بیشتر، نیاز به گرفتن زیرمجموعه می باشید.
 
نحوه محاسبه تعداد سکه های طلای شما در سایت از 40 درصد سرمایه گذاری خودتان به اضافه 20 درصد سرمایه گذاری زیرمجموعه های مستقیم شما به علاوه 5 درصد سرمایه گذاری زیرمجموعه های سطح دو شما به دست می آید. هر یک گلد یا سکه طلا به شما اجازه برداشت 1 دلار از درآمد شما را می دهد. هر دلار نیز معادل تقریبی 6700 سیلور کوین است.
 
نکته بسیار مهم در مورد این سایت که آن را از سایر سایتهای اینچنینی متمایز می کند، پرداخت آنی و فوری درآمد شما به هنگام درخواست برداشت از سوی شما است. به این معنی که همان لحظه ای که درخواست برداشت دهید بدون هیچ تاخیری و همان ثانیه پول به حساب شما واریز می شود. حداقل میزان برداشت برای کیف پول پاییر یا "پی ییر" (Payeer) فقط و فقط 4 سنت است و بدین ترتیب نیازی نیست تا زمان زیادی را منتظر بمانید تا درخواست برداشت دهید.
 
اما سایت برای به دست آوردن سیلور کوین های بیشتر از سوی شما قسمتی به نام جایزه یا پاداش روزانه دارد که بر اساس آن شما می توانید بسته به شانس خود چیزی میان 10 تا 100 سیلور کوین را هر روز دریافت کنید. شما اجازه دارید روزی یکبار جایزه را دریافت کنید، به عبارتی بین هر بار کلیک کردن شما برای دریافت پاداش روزانه، باید 24 ساعت فاصله باشد و شما بعد از این مدت، دوباره می توانید درخواست پاداش بدهید.
 
 
قیمت پرندگان در این سایت به شرح زیر است:
 
پرنده نوع 1 یا پرنده سبز: 150 سیلور کوین - تعداد تخم ها: 5 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 2 یا پرنده زرد: 1500 سیلور کوین - تعداد تخم ها: 55 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 3 یا پرنده قهوه ای: 7500 سیلور کوین - تعداد تخم ها: 277 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 4 یا پرنده آبی: 37500 سیلور کوین - تعداد تخم ها: 1430 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 5 یا پرنده قرمز: 150000 سیلور کوین - تعداد تخم ها:  7230 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 6 یا پرنده شاه: 375000 سیلور کوین - تعداد تخم ها: 21925 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 7 یا سوپر پرنده: 750000 سیلور کوین - تعداد سیلورکوین برای برداشت: 210 تا در هر ساعت
 
 
اما شما با زیرمجموعه گرفتن نیز می توانید از این سایت تا 4 سطح درآمد داشته باشید و به ازای هر ثبت نام 250 سیلور کوین برای خرید به دست آورید. میزان کمیسیون برای 4 سطح به ترتیب به این مقدار است: %30 - %10 - %5 - %5
 
در نوار کناری در سمت چپ، می توانید گزینه های مختلفی که می توانید انجام دهید را ببینید (چیزی شبیه تصویر زیر)، با این توضیح که در تصویر زیر در جلوی قسمتی که Swap Silver قرار دارد، نوشته شده است تبدیل سیلورکوین به دلار که صحیح آن تبدیل سیلورکوین برداشت به سیلور کوین حساب خرید است.
 
 
این سایت دارای دو نام دامنه می باشد که آدرس قدیمی تر آن بر طبق اطلاعات آن که در سایت هویز ثبت شده است از سال 2016 آغاز به کار کرده و 1194 روز سابقه کاری دارد و دامنه فعلی 307 روز است که فعالیتش را شروع کرده است. همچنین این سایت در سایت اسکم ادوایزر در قسمت میزان امن بودن برای فعالیت، امنیت 100 درصد را به خود اختصاص داده است که کمتر سایتی به این مقدار رسیده است.
 
 
در ضمن این سایت با حساب های مختلفی کار می کند و به آنها درآمدتان را واریز می کند. حساب های پاییر، پرفکت مانی، وب مانی، اوکی پی، اد وی کش، ویزا و مستر کارت از جمله حساب هایی هستند که این سایت به آنها پرداخت دارد. پیشنهاد ما این است که از حساب پاییر که در سایت ما نیز معرفی شده است، استفاده کنید. برای افتتاح حساب در سایت پاییر، اینجا را کلیک کنید و یا بر روی بنر زیر کلیک نمایید.