نوبیتکس

با ثبت‌نام در صرافی نوبیتکس به راحتی و به سرعت می‌توانید به خرید یا فروش بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بپردازید. صرافی نوبیتکس، یکی از خوشنام‌ترین و معروف‌ترین صرافی‌های ایرانی و داخلی است که شما می‌توانید با استفاده از تومان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. حداکثر نرخ کارمزد در این صرافی 0.2 درصد است که بسیار ارزان می‌باشد. مزیت استفاده از صرافی‌های داخلی این است که شما می‌توانید هم از تومان و هم تتر برای خرید و فروش و معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کنید. برای استفاده از این صرافی، هم از طریق وبسایت و هم از طریق اپلیکیشن موبایل می‌توانید اقدام کنید.

برای ورود به سایت نوبیتکس بر روی تصویر بالا کلیک نمایید

ادامه مطلب

اگر بخواهید در فضای آنلاین بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید، نیاز به ثبت‌نام در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر را دارید. تعداد زیادی صرافی خارجی وجود دارد که تعدادی از آن‌ها بسیار معتبر و شناخته شده در جهان هستند. از جمله‌ی این دسته، در لیست صرافی‌های دیجیتال، بدون شک صرافی بایننس در صدر قرار می‌گیرد. ولی برای استفاده از صرافی‌های خارجی مانند بایننس، برای ایرانیان به دلیل تحریم‌ها مشکلاتی وجود دارد و در صورتی که بفهمند که ایرانی هستید، حساب شما را بلوکه می‌کنند و سرمایه شما از دست می‌رود.

به همین دلیل مطمئن‌ترین و آسان‌ترین راه، استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌باشد. از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال ایرانی، همین صرافی نوبیتکس می‌باشد که شما در آن قابلیت خرید و فروش تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال معروف و معتبر را دارید. از جمله ارزهای معروفی مانند بیت‌کوین، اتریوم، بایننس‌کوین، تتر، دوج‌کوین، لایت‌کوین، ریپل، تون‌کوین، نات‌کوین و تعداد زیاد دیگری از ارزهای دیجیتال را می‌توانید از طریق آن معامله کنید. همچنین قادر خواهید بود که موجودی ارزهای دیجیتال خود را از کیف‌پول صرافی به کیف‌پول شخصی خود انتقال دهید. برای استفاده از حداکثر امکانات این صرافی، باید احراز هویت خود را که پروسه آن بسیار آسان و سریع است، انجام دهید.

برای ورود و ثبت‌نام در سایت نوبیتکس اینجا را کلیک کنید