در این مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم که اگر بخواهیم در سایت هایی مانند سایت های کسب بیت کوین رایگان کار کرده و درآمد کسب کنیم، چرا باید کوین پات و سایت های مرتبط با آن را برای این کار انتخاب کرد؟ ما در اینجا جواب این سوال را در چند دلیل خلاصه کردیم که می توانید در ادامه بخوانید.

دلایل انتخاب کوین پات:

  • ابتدا اینکه تمام این هفت سایتی که ما در این مجموعه با آنها کار می کنیم، درآمد خود را به یک جا، که آن سایت کوین پات است، واریز می کنند. همان طور که می دانیم، سایت کوین پات در واقع یک میکرو والت یا کیف پول موقت است که درآمدهای شما از این هفت سایت را گرفته و یکجا به حساب اصلی شما در بلاکچین یا ... انتقال می دهد. مزیتی که این کار دارد این است که با اینکه شما با هفت سایت مختلف کار می کنید ولی تنها با یک سقف برداشت کار خواهید داشت و آن سقف برداشت خود سایت کوین پات است. در واقع این سایت های هفتگانه بطور کلی درآمد شما را یک ثانیه هم نگهداری نمی کنند و این سایت کوین پات است که درآمد شما را حساب می کند. حتی مبلغی که در هر کدام از این سایت ها به عنوان موجودی شما در آن سایت نوشته شده است، در واقع موجودی شما در سایت کوین پات است و نه موجودی شما در همان سایت خاص. و در کل جمع موجودی چند سایت ما را سریعتر به سقف برداشت مورد نظر می رساند تا یک سایت. پس می بینیم که برای رسیدن به سقف برداشت و دریافت درآمد خود نباید چندان انتظار بکشید.
  • دومین دلیل و به نظر من مهمترین دلیل کار با این سایت ها این است که حداقل شش سایت از هفت سایت مورد نظر ما که با کوین پات کار می کنند، سیستم کاری شان به این صورت است که محدودیت زمانی برای کار ندارند. درست است حداقل باید پنج دقیقه در بیشتر این سایت ها برای Claim کردن دوباره صبر کرد (که این هم زمان بسیار کمی است) ولی از آن طرف شما برای اینکه درآمدی بدست بیاورید حتما نباید پشت سر هم کلیک کنید، مثل اکثر این گونه سایت ها که شما در آن ها مجبورید برای کسب درآمد پشت سر هم کلیک کنید. در واقع شما می توانید عمل Claim کردن بعدی را هر وقت که خواستید انجام دهید و این باعث نمی شود که این مدت زمانی که وقفه در این میان افتاده است، سرتان بی کلاه بماند و شما درآمد خود را خواهید داشت. به طور مثال شما اگر در لحظه حاضر کلیک داشته باشید می توانید کلیک بعدی را 5 دقیقه  یا 10 دقیقه دیگر یا یک ساعت بعد از آن و یا یک روز و دو روز و حتی بیشتر تا چند هفته دیگر انجام دهید. باز با گذشت این زمان شما درآمد خود را طبق جدول قیمت ها بر حسب زمان خواهید داشت. یعنی در این جدول مشخص گردیده است که بعد از یک ساعت چه مبلغی دریافت می کنید و یا پس از 10 روز چقدر دریافت خواهید کرد. البته به طبع هر چقدر فاصله زمانی شما در میان کلیک های تان کمتر باشد، درآمد بیشتری هم خواهید داشت. پس هر موقع وقت داشتید می توانید این زمان را کوتاه تر کرده و در زمانی که سرتان شلوغ است دیرتر این کار را انجام دهید.
  • دلیل سوم برای کار با کوین پات این است که این سایت با پنج نوع ارز دیجیتال مهم و پر اهمیت و پر طرفدار سر و کار دارد و شما می توانید همزمان در حال کسب پنج ارز بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش کوین و بیت کوین کش باشید.
  • دلیل چهارم سادگی این سایت ها و همچنین سادگی و آسان بودن کار با آنها است. این سایت ها دارای سرعت بالا و کپتچاهای آسان است که وقت کمی برای انجام آنها باید صرف کرد و شما می توانید به سرعت در هر هفت سایت و پشت سر هم، عمل Claim کردن را انجام دهید.
  • دلیل پنجم اعتبار بالا و سابقه کار این سایت هاست که بارها آزموده شده اند و افراد برداشت های بسیار چه از نظر تعداد و چه از نظر مبلغ داشته اند و حتی یک مورد از عدم پرداختی از سایت کوین پات گزارش نشده است. و همچنین پرداخت های آن سریع است و حداکثر تا 48 ساعت طول خواهد کشید تا پرداخت را انجام دهد. اگر چه در بسیاری موارد این زمان بسیار کوتاه تر است.
  • دلیل ششم آینده دار بودن این مجموعه است که همان طور که تا به حال بصورت تدریجی سایت های جدیدتر و ارزهای جدیتری را ارائه داده است، می تواند این عمل در آینده هم به همین منوال باشد و باید منتظر ارائه سایت های بیشتر با ارزهای دیگری هم باشیم.
  • دلیل هفتم مربوط به سیستم رفرال گیری یا زیر مجموعه گیری سایت های این مجموعه است که درصد کمیسیون نسبتا بالایی را به ازای معرفی این سایت ها به دیگران و ثبت نام دیگران به واسطه شما در این سایت ها پرداخت می کنند. سه سایتی که بیت کوین ارائه می دهند یعنی سایت های بونوس بیت کوین، بیت فان و مون بیت کوین، مبلغ بسیار بالای 50 درصد کمیسیون را پرداخت می کنند. یعنی به ازای هر کلیکی که زیر مجموعه های شما انجام دهند، معادل پنجاه درصد آن مقداری که به زیر مجموعه شما پرداخت می شود را علاوه بر پرداخت به آن فرد، سایت به شما هم پرداخت می کند. این درصد کمیسیون در چهار سایت دیگر مون لایت کوین، مون داگ کوین، مون دش و مون کش، بیست و پنج درصد است.
  • دلیل هشتم تعداد بالای جوایز و پاداش های این سایت هاست که به خصوص در مورد سایت های تحت نام Moon این جوایز می تواند درآمد شما را چند برابر کند. همان طور که در قسمت جوایز و پاداش ها در همین سایت توضیح داده شده است، سایتی مانند مون بیت کوین، پنج نوع پاداش را به شما پرداخت می کند که اولی مربوط به وفاداری روزانه شما به سایت است. به این معنی که شما روزانه حداقل یک بار در این سایت ها کلیک داشته باشید و عمل Claim را انجام دهید. بدین صورت درآمد شما از هر کلیک تا دو برابر افزایش می یابد. پاداش دوم مربوط به پاداش زیر مجموعه های شماست که این علاوه بر کمیسیونی است که از کار زیر مجموعه های خود بدست می آورید. بدین طریق که با هر کلیک درصدی بیشتر از مبلغ هر کلیک به شما تعلق می گیرد و این درصد معادل تعداد زیر مجموعه های فعال شما خواهد بود. زیر مجموعه فعال به شخصی می گویند که حداقل در 3 روز گذشته یکبار کلیک کرده باشد. پس تا به اینجا با این پاداش درآمد شما می تواند تا سه برابر افزایش یابد. پاداش بعدی مربوط به انجام آفرهای سایت است که علاوه بر مبلغی که برای انجام هر آفر خواهید گرفت، پنج درصد نیز به ازای هر آفری که در 30 روز گذشته انجام داده باشید نیز به شما تعلق می گیرد که آن نهایتا می تواند تا 100 درصد برسد. تا اینجا درآمد شما چهار برابر شد. پاداش بعدی، یک پاداش اسرار آمیز است و نحوه تعلق گرفتن آن به شما در هر کلیک معلوم نیست ولی می تواند از 1 تا 100 درصد باشد. باز تا اینجای کار درآمد شما از هر کلیک می تواند تا پنج برابر برسد. اما پاداش آخر مربوط به قسمت ماینینگ این سایت است و شما 1 تا 100 درصد مبلغ هر کلیک را، به ازای میزان ماینینگ خود دریافت خواهید کرد. پس در این سایت شما حتی تا شش برابر مبلغ هر Claim می توانید درآمد داشته باشید.

برای آشنایی با کوین پات و سایت های مرتبط با آن اینجا را کلیک کنید.

نویسنده: پدرام (ادمین)