در این پست یک سایت کسب درآمد ایرانی دیگر را معرفی خواهیم کرد که از جهاتی با تمام سایت هایی که تا به حال معرفی شده اند، تفاوت دارند. سایت فیس نما یک شبکه اجتماعی ایرانی و به زبان فارسی هست که نما و کارکردی شبیه به سایت ف.ی.س.ب.و.ک دارد (البته در استانداردهای پایین تر). در کنار این، سایت فیس نما یک منبع برای درآمد زایی ماهیانه است و قسمتی در آن برای کسب درآمد در نظر گرفته شده است. ثبت نام در این سایت و کار با آن را شدیدا به شما پیشنهاد می کنم. شما میتوانید هم از مزایای یک شبکه اجتماعی استفاده کنید و هم زمان از این شبکه اجتماعی درآمد کسب کنید و پول به دست آورید. برای آشنایی با سایت فیس نما و کسب درآمد از آن به ادامه مطلب توجه کنید. در بخش دیگری یک نگاهی به عملکرد سایت فیس نما به عنوان یک شبکه اجتماعی خواهیم پرداخت.

 
برای شروع کار در سایت فیس نما، باید در ابتدا در آن ثبت نام کنید. این کار بسیار ساده است و به دقیقه نخواهد کشید. برای ثبت نام در سایت فیس نما بر روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سایت فیس نما شوید. همانطور که در تصویر پایین می بینید در سمت راست تصویر قسمتی وجود دارد با نام "ایجاد حساب کاربری" که باید موارد معین شده در این قسمت را پر کنید و اطلاعات خود را درآن وارد کنید.
 
فرم ثبت نام در سایت فیس نما
 
پس از پر کردن اطلاعات فوق بر روی ثبت نام در پایین فرم کلیک کنید.
 
فرم ثبت نام در سایت فیس نما
 
حال برای شروع کار خود با این سایت باید وارد حساب کاربری خود در سایت فیس نما شوید. برای اینکار در همان صفحه اصلی سایت و در سمت چپ تصویر در بالا دو گزینه می بینید. یکی برای ورود به سایت و دیگری برای ثبت نام در سایت است (از اینجا هم شما می توانستید در سایت ثبت نام کنید).
 
فرم ثبت نام در سایت فیس نما
فرم ثبت نام
 
برای ورود به حساب کاربری خود باید بر روی قسمت ورود کلیک کنید تا فرم ورود به صورت کشویی ظاهر شود. سپس یوزرنیم و پسورد خود را به همراه کد امنیتی را که در تصویر می بینید را وارد کرده  و بر روی ورود در پایین کلیک کنید.
 
ورود به سایت فیس نما
 
پس از ورود به صفحه اصلی حساب کاربری خود و برای شروع کسب درآمد باید از لیست کناری در سمت راست بر روی تبلیغات کلیکی، کلیک کنید تا وارد صفحه کسب درآمد خود شوید.
 
قسمت کسب درآمد سایت فیس نما
 
در این قسمت شما شاهد اطلاعات حساب خود مانند مجموع درآمد کسب شده، موجودی فعلی، تعداد زیر مجموعه ها و درآمد کسب شده از زیر مجموعه ها هستید.
 
موجودی حساب
 
در پایین آن هم سه قسمت وجود دارد که قسمت اول با نام ثبت شماره حساب برای وارد کردن و ثبت شماره حساب بانکی شما برای دریافت درآمد خود از سایت می باشد. دومین قسمت با نام درخواست واریز وجه مربوط به زمانی است که موجودی شما به حداقل موجودی برای برداشت درآمد رسیده باشد که در اینجا مبلغ آن ده هزار تومان می باشد. پس از رسیدن به این مبلغ شما می توانید از این قسمت درخواست دریافت درآمد خود و واریز آن به حساب بانکی خود را بدهید. در قسمت سوم که دارای عنوان مشاهده نمودار درآمد روزانه است، شما می توانید با کلیک بر روی آن درآمد روزانه خود را به صورت نموداری مشاهده کنید.
 
در قسمت پایینی نیز شما اثبات پرداختی های سایت که در واقع آخرین پرداختی های سایت هستند را مشاهده می کنید.
 
اثبات پرداختی سایت فیس نما
 
و همچنین در قسمت پایینی آن هم شما شاهد قسمت مربوط به زیر مجموعه ها هستید. در ابتدای آن لینک زیر مجموعه گیری خود را می بینید که برای دعوت دیگران به سایت فیس نما باید از آن استفاده کنید و این لینک را در وبلاگ یا وبسایت خود و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا کسانی که از طریق این لینک در سایت عضو می شوند زیر مجموعه شما به حساب آیند. به اندازه ده درصد از مجموع درآمد زیر مجموعه ها از طرف سایت به شما به عنوان کمیسیون پرداخت خواهد شد.
 
لینک زیر مجموعه گیری
 
همانطور که مشاهده می کنید در زیر لینک زیر مجموعه گیری شما، جدول درآمد شما به ازای تعداد زیر مجموعه ها و ازای کلیک های آنها آمده است. به عنوان مثال اگر شما 1000 تا زیر مجموعه داشته باشید و آنها هر روز تبلیغات را مشاهده کنند، شما تا چهار میلیون و پانصد هزار تومان درآمد در ماه خواهید داشت.
 
جدول درآمد از زیر مجموعه ها
 
در قسمت آخر و در پایین جدول زیر مجموعه ها به اصل مطلب می رسیم و شما لیست تبلیغات سایت را که باید بر روی آنها کلیک کنید و آنها را مشاهده کنید را می بینید. برای اینکار شما دو راه پیش روی خود دارید. ابتدا اینکه می توانید تبلیغات را به صورت دستی ببینید و هر کدام را دانه به دانه باز کرده و منتظر باشید تا زمان تایمر به سر آید و به سراغ تبلیغ بعدی بروید. راه دوم این است که برای اینکه در مصرف وقت صرفه جویی کنید و یا احیانا حوصله دیدن تبلیغات به صورت دستی را ندارید، بر روی دکمه بازدید اتوماتیک کلیک کرده و بگزارید تا تبلیغات خود به صورت اتومات باز و بسته شوند تا به انتها برسند.
 
دیدن تبلیغات
 
 
دریافت درآمد خود:
 
برای گرفتن درآمد خود باید دارای یک کارت بانکی باشید و شماره آن، به همراه بانک مورد نظر و نیز نام خود را در فرم مربوط به ثبت شماره حساب وارد کنید. برای اینکار ابتدا در همان صفحه تبلیغات در قسمت بالایی بر روی ثبت شماره حساب کلیک کنید.
 
موجودی حساب
 
بعد از کلیک بر روی ثبت شماره حساب برای شما فرمی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود که باید اطلاعات درخواستی آن را پر کرده و بر روی ذخیره کلیک کنید.
 
فرم ثبت شماره حساب
 
همانطور که در تصویر بالا می بینید، شما باید به ترتیب نام و نام خانوادگی خود را در ردیف اول وارد کرده و سپس در ردیف دوم شماره حساب بانکی خود را وارد کنید. در ردیف سوم نیز شماره کارت خود را وارد کنید و در ردیف آخر نام بانک دارای حساب در آن را وارد کنید.
 
توجه: پیشنهاد می شود که از شماره حساب بانک ملی استفاده کنید تا کارمزدی برای واریز پول از سوی سایت به شما تعلق نگیرید. در صورت استفاده از حساب های بانک های دیگر، مبلغ پانصد تومان به عنوان کارمزد از درآمد شما کم می گردد.
 
برای درخواست واریز وجه شما باید ابتدا اطمینان حاصل کنید که به حداقل مبلغ موجودی مورد نیاز برای برداشت درآمد خود رسیده اید یا نه. حداقل موجودی برای اینکه اجازه برداشت در سایت فیس نما را داشته باشید، مبلغ ده هزار تومان می باشد. پس از اطمینان از وجود موجودی مورد نیاز در همان بالای صفحه اصلی و در کنار قسمت ثبت شماره حساب، شما باید بر روی درخواست واریز وجه کلیک کنید.
 
موجودی حساب
 
سپس در صفحه باز شده در صورت داشتن حداقل موجودی، می توانید مبلغ درخواستی خود برای برداشت را درخواست دهید. بعد از درخواست برداشت و همچنین پرداخت مبلغ از سوی سایت، شما جدولی از پرداختی های سایت به شما مانند تصویر زیر را شاهد خواهید بود. که بلافاصله پس از درخواست، در ستون آخر جدول و در زیر کلمه وضعیت، شما نوشته "در حال بررسی" را مشاهده خواهید کرد که پس از پرداخت مبلغ به حساب شما از سوی سایت، همان گونه که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید، این گزینه از در حال بررسی به پرداخت شده تغییر نام می دهد.
 
رسید واریز وجه
 
نکات مهم:
 
  • نکته مهمی که باید درباره دیدن تبلیغات سایت فیس نما گفته شود این است که ممکن است هنگامی که دیدن تبلیغات را روی بازدید اتوماتیک می گزارید، در بین راه روی یک تبلیغات خاصی، بازدید به دلیل مشکلاتی متوقف شود. هنگامی که متوجه چنین چیزی شدید، تمام پنجره های مربوط به تبلیغات را به غیر از صفحه خود فیس نما، ببندید. سپس بر روی رفرش در مرورگرتان کلیک کنید تا صفحه بازیابی شود. در این هنگام دوباره بر روی بازدید اتوماتیک کلیک کنید تا دیدن تبلیغات آغاز گردد. ممکن است چند بار مجبور به این کار شوید. اگر مشکل حل شد و تبلیغات پشت سر هم باز شدند که بگزارید به کار خود تا پایان بازدید از همه تبلیغات ادامه دهد، ولی اگر مشکل بر جا ماند، می توانید از تبلیغ بعدی به صورت بازدید دستی کار را ادامه دهید.