از آنجایی که بعضی دوستان درخواست کرده بودند تا شیوه کار با سایت های فری فاست را شرح دهیم، در این پست یک آموزش مختصری از کار با این مجموعه سایت ها ارائه می دهیم. برای آشنایی با مجموعه سایت های Free Faucet، اینجا را کلیک نمایید.

در اینجا سایت فری اتریوم برای ثبت نام و کار در آن انتخاب شده است. برای بقیه سایت های این مجموعه، همین روش صادق است. ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید تا صفحه ثبت نام در سایت باز شود. سپس فرم ثبت نام را مانند تصویر زیر پر کنید و در آخر بر روی Sign up کلیک کنید تا ثبت نام پایان یابد.

 

 

برای پر کردن قسمت مربوط به آدرس حساب، باید یک آدرس حساب داشته باشید. به طور مثال برای وارد کردن آدرس حساب اتریوم خود، اگر در حال حاضر آدرسی ندارید، می توانید یک آدرس در سایت بلاک چین بسازید. برای این کار باید ابتدا در سایت بلاکچین ثبت نام کنید و سپس برای ارز دیجیتال اتریوم یک حساب آدرس دریافت کنید. برای ثبت نام در سایت بلاک چین، اینجا را کلیک نمایید. البته باید گفته شود که می توانید در صورتی که در حال حاضر آدرسی ندارید، این قسمت را در هنگام ثبت نام خالی بگذارید و بعدا از قسمت پروفایل حساب کاربریتان آن را در سایت ثبت کنید.

 

پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود در نوار بالای صفحه با این گزینه ها که در تصویر مشاهده می کنید، مواجه می شوید که مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد.

 

 

در اینجا، قسمت Free همان بخش فاست سایت است که به طور پیش فرض حساب کاربریتان با آن آغاز می شود. در این صفحه و در پایین آن شما می توانید هر یک ساعت یا 60 دقیقه یکبار بر روی Roll کلیک کنید و بر اساس جدول امتیازات، مقداری اتریوم کسب کنید.

در قسمت مربوط به زیرمجموعه ها شما می توانید لینک مخصوص خود را برای دعوت دوستان و آشنایان به کار در سایت و گرفتن زیرمجموعه بیابید. همچنین می توانید لیست زیرمجموعه های خود را مشاهده کنید.

در قسمت پروفایل، اطلاعات حساب شما از جمله ایمیل و آدرس حساب شما ثبت شده است. آدرس حساب خود را در این قسمت می توانید وارد کنید و یا تغییر دهید.

قسمت Withdraw یا برداشت نیز همانطور که از نامش پیداست برای برداشت درآمد شما در سایت به هنگامی که به حد نصاب موجودی برای اتریوم رسیده باشید، می باشد.

قسمت Faq یا همان F.A.Q قسمت مربوط به سوالات متداول است که شما می توانید در این بخش جواب سوالات خود را دریابید.