سایت مون داگ کوین (Moon Dogecoin) بعد از سایت مون بیت کوین و مون لایت کوین که در پست های قبلی معرفی کردیم، یکی دیگر از پنج سایت مجموعه سایت های Moon است. این سایت به ازای کاری که شما انجام می دهید به شما ارز دیجیتال داگ کوین پرداخت می کند. شیوه کار فاست این سایت به سایت های مون بیت کوین و مون لایت کوین و بیت فان شباهت دارد و بر اساس زمانی که از آخرین Claim کردن شما گذشته باشد، به شما مبلغی را پرداخت می کند. حداقل زمانی که باید بگذرد تا بتوانید دوباره Claim انجام دهید، در این سایت، 5 دقیقه است. بعد از آن هر زمانی که Claim کنید به شما بر اساس زمان سپری شده داگ کوین پرداخت می شود. هرچه فاصله زمانی بیشتر باشد، میزان مبلغ دریافتی هم بیشتر است. اما اگر شما وقت کافی داشته باشید هر چه در فاصله زمانی کوتاهتری Claim کنید در مجموع مبلغ بیشتری را بدست می آورید.

مبلغ کمیسیونی که این سایت می پردازد، رقم 25 درصد است. پس می توانید با داشتن رفرال های بیشتر سود بیشتری به دست آورید. این سایت درآمد شما را به صورت لحظه ای و آنی به سایت و کیف پول موقت کوین پات (CoinPot) واریز می کند. برای آشنایی با کوین پات و سایت های متصل به آن اینجا را کلیک کنید. همچنین این سایت جوایز و پاداش هایی برای کاربران خود در نظر گرفته است که می تواند درآمد شما از هر Claim را تا چند برابر کند. این جوایز و پاداش ها به شرح زیرند:


Daily loyalty Bonus: در سایت مون داگ کوین قسمتی در نظر گرفته شده به نام Daily loyalty Bonus (یا به عبارتی پاداش وفاداری روزانه) و به این ترتیب است که شما به ازای هر روزی که در این سایت بر روی Claim کلیک کنید، یک درصد به Daily loyalty Bonus شما اضافه می شود. این، یک درصد مبلغی خواهد بود که در هر بار Claim کردن می گیرید و به صورت مازاد و به عنوان جایزه بر روی مبلغی که می گیرید، اضافه می گردد. برای این کار شما باید روزانه حداقل یکبار بر روی Claim کلیک کنید تا در روز بعد یک درصد دیگر به آن اضافه شود. یعنی روز اول یک درصد روز دوم دو درصد و ... . با این حساب شما در عرض 100 روز، دو برابر هر مبلغی که تا بحال بدست می آوردید را خواهید گرفت. به طور مثال اگر در سایت Moon Dogecoin به هنگام کلیک کردن، عدد 1 داگ کوین را نوشته باشد در صورتی که 80 درصد Daily loyalty Bonus داشته باشید با کلیک کردن، به جای 1 داگ کوین، 1.8 داگ کوین (0.8+1) به شما اضافه می شود. 0.8 اضافه همان Daily loyalty Bonus است. این فقط در صورتی است که روزانه حداقل یکبار عمل کلیک کردن بر روی Claim را انجام دهید. در صورتی که یک روز این کار را انجام ندهید در صد شما به صفر برگردانده می شود و دوباره باید برای گرفتن این جایزه، روز به روز با کلیک کردن، یک درصد و یک درصد به آن اضافه کنید.

Referral Bonus: این جایزه همان طور که از نامش پیداست مربوط به زیر مجموعه های شما می باشد و به امتیاز شما در هر بار کلیک بر روی Claim اضافه می گردد. این مقدار به ازای هر زیر مجموعه فعال شما، 1 درصد (نهایتا تا 100 درصد) است. زیر مجموعه فعال به زیر مجموعه ای گفته می شود که حداقل در 72 ساعت یا 3 روز گذشته حداقل یکبار بر روی Claim کلیک کرده باشد.

Mystery Bonus: این جایزه ماهیت اسرار آمیز دارد و به جز خود مدیر سایت کسی از ماهیت این جایزه و اینکه این درصد ها بر چه اساسی در نظر گرفته می شود، چیزی نمی داند. این جایزه نیز می تواند از 1 تا 100 درصد مبلغ دریافتی شما از هر Claim باشد.