در این پست شیوه کار کردن با سایت پیکوکلیس را توضیح خواهیم داد. اولین چیزی که شما باید برای کار در این سایت و دریافت درآمدتان انجام دهید، داشتن یک حساب در یکی از بانک های اینترتی می باشد. برای این کار باید یک حساب در یکی از سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند باز کنید. از جمله سایت هایی که بخواهید در آنها حساب باز کنید می توان به سایت های پرفکت مانی و پی ییر اشاره کرد. این دو کیف پول جزو کیف پول های معروف و مطمئن هستند و در کنار حساب های دیگری مانند پی پال برای این کار می توان نام برد. همچنین اگر خواستید در این سایت و سایت های دیگری که با ارز دیجیتال بیت کوین کار می کنند، کار کنید، برای دریافت درآمدتان باید یک حساب و والت یا کیف پول برای خود در یکی از سایت هایی که برای این منظور وجود دارند، افتتاح کنید. والت یا کیف پول بلاک چین یکی از مشهور ترین و مطمئن ترین والت هایی هستند که برای نگهداری بیت کوین های شما در دنیای آنلاین، وجود دارد. حال پس از داشتن یک حساب بانکی اینترنتی می توانید در سایت های مختلف کار کنید که پیکوکلیس از جمله آنها می باشد و درآمدتان را دریافت کنید.

 

برای باز کردن حساب در سایت پرفکت مانی، اینجا را کلیک نمایید.

برای باز کردن حساب در سایت پی ییر، اینجا را کلیک نمایید.

برای باز کردن حساب در سایت بلاک چین، اینجا را کلیک نمایید.

برای ثبت نام در سایت پیکوکلیکس، اینجا را کلیک نمایید.

برای اطلاعات بیشتر از سایت پیکوکلیکس، اینجا را کلیک نمایید.

برای آموزش کار با سایت پیکوکلیکس، اینجا را کلیک نمایید.

 

برای شروع کار با پیکوکلیکس بر روی اینجا کلیک کنید. بعد از ثبت نام با استفاده از یوزرنیم و پسورد خود وارد حساب کاربری تان شوید. شما در این صفحه اصلی حسابتان تمام اطلاعات کاربری مربوط به خودتان و وضعیت موجودی تان را مشاهده کنید. قسمت های مختلفی که در آنها با آن سر وکار دارید در تصاویر زیر مشخص شده اند.

 

برداشت از سایت پیکوکلیکس: برای این کار باید بر روی Withdraw که در تصویر هم مشخص شده کلیک کنید. لازم یه ذکر هست که شما باید قبل از برداشت و برای اینکه بتوانید درآمدتان را از سایت دریافت کنید، حتما باید شماره حساب پرفکت مانی یا پی ییر و یا بیت کوین خود را قسمت اطلاعات شخصی یا Personal Setting وارد کنید تا مبلغ مورد نظر به حسابتان واریز شود. برای این کار و پیدا کردن این قسمت می توانید از تصویر آخری کمک بگیرید. در این هنگام به صفحه اصلی کاربری وارد می شویم و در آنجا بر روی Withdraw کلیک میکنیم تا به صفحه بعد برویم پس از این اطلاعات مربوط به واریز پول مانند مبلغ، کارمزد، و نوع حساب دریافت کننده و ... مشاهده خواهیم کرد. بعد مطمئن شدن اطلاعات درست وارد شده اند بر روی دکمه کلیک می کنید و در این هنگام درخواست شما برای برداشت برای مدیر سایت فرستاده می شود و تا زمانی از حال تا 72 ساعت پرداخت انجام خواهد شد.

توجه: برای برداشت های دوم به بعد باید قبل از آن حتما تصویر پرداختی دفعه قبل را در انجمن سایت قرار دهید.