کار کردن با سایت های کوتاه کننده لینک برای افراد کمی سخت و گیج کننده است. یکی از دلایل آن باز شدن صفحات تبلیغات به تعداد زیاد است که کاربر به هنگام کار با اینگونه سایت ها حتی صفحه اصلی کار را گم می کند. برای این تصمیم گرفتیم تا آموزش نسبتا کاملی برای کار کردن آسان با این سایت های کوتاه کننده لینک، در اینجا قرار دهیم.

برای این کار سایت Queen Faucet یا در واقع مجموعه سایت های کویین فاست را که یک سایت کوتاه کننده لینک است، انتخاب کرده ایم. همچنین از ارز دیجیتال بیت کوین برای این کار استفاده می کنیم. برای کار با سایت های دیگر کوتاه کننده لینک مانند مجموعه سایت های Bitcoin Club نیز کم و بیش به همین صورت باید عمل کرد.


برای آشنایی بیشتر با مجموعه سایت های Queen Faucet، اینجا را کلیک نمایید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه سایت های Bitcoin Club، اینجا را کلیک نمایید.


برای کار در ابتدا از طریق این لینک به سایت Queen Faucet و سایت مربوط به بیت کوین آن وارد می شویم. در وسط صفحه و در کادر مربوطه شما باید مانند تصویر زیر، آدرس حساب بیت کوین خود را که در سایت فاست هاب ثبت کرده اید، وارد کنید و بر روی دکمه Login در پایین آن کلیک کنید.

نکته: برای کار با این سایت به هیچکدام از صفحات تبلیغاتی و تبلیغ هایی که به صورت خودکار در حین کار باز می شوند، اهمیتی ندهید و آنها را ببندید و به صفحه اول و اصلی خود باز گردید.




در مرحله بعد و در صفحه جدیدی که باز می شود، شما باید 2 کار را انجام دهید. ابتدا باید کپتچا را که در وسط صفحه قرار دارد و در تصویر زیر نیز مشخص شده است، وارد کنید. سپس باید قسمت AntiBot را که متشکل از 4 کلمه است، انجام دهید. این 4 کلمه در تصویر با شماره مشخص شده اند و شما باید به ترتیب از سمت چپ کلمات را بخوانید و سپس در قسمت پایین بر روی همان کلمه که شبیه کلمه ای است که خوانده اید، کلیک کنید. این 4 کلمه دوم در چهار گوش صفحه قرار گرفته اند و هر 4 تا را انجام دهید و با انتخاب هر کدام آن کلمه پاک می شود. در آخر بر روی دکمه Verify که در پایین صفحه ظاهر می شود، کلیک کنید.



بعد از آن، صفحه تبلیغاتی ای برای شما باز می شود که باید کد کپچای آن را وارد کنید. و سپس بر روی Click here to continue کلیک کنید. بعضی مواقع کپتچای مورد نظر دیر ظاهر می شود. پس اگر آن را پیدا نکردید ناامید نشوید و کمی صبر کنید.



 بعد از انجام دادن کپتچا، صفحه تبلیغاتی دیگری مانند تصویر زیر باز می شود که شما باید در گوشه سمت راست صفحه در بالا، پس از پایان تایمر که معمولا 5 ثانیه (شاید هم بیشتر) است، بر روی Skip Ads و یا Get Link کلیک کنید. توجه داشته باشید که این مرحله ممکن است متفاوت باشد و به صورت دیگری باید عمل کرد. مورد دوم به این صورت است که بعد از کپتچای صفحه قبلی، صفحه ای باز می شود که تایمری در وسط آن قرار دارد که یک دکمه Get Link در زیر آن قرار دارد که در این صورت شما باید بعد از صفر شدن تایمر و فعال شدن این دکمه، بر روی آن کلیک کنید.



پس از کلیک بر روی Skip Ads یا Get Link، صفحه ای می آید که پیامی در آن مبنی بر اینکه "مبلغ مورد نظر به حساب تان در سایت فاست هاب واریز شده است"، نوشته شده است. این مرحله آخر کار است و شما می توانید برای کسب مبالغ بیشتر همین کار را در هر 2 دقیقه یکبار انجام دهید.