در این پست سایتی را معرفی خواهیم کرد که از بعضی جهات به سایت های مجموعه Moon شباهت دارد و به کاربران بر حسب گذر زمان مبلغ پرداخت می کند. سایت Yannik سایتی است که در این پست به شما معرفی می کنیم. سایت یانیک یک سایت کسب بیت کوین رایگان است که با کار خیلی کم در آن، می توان مقداری بیت کوین بیشتر به درآمد روزانه خود اضافه کنید. این سایت از بسیاری جهات شبیه سایت های مجموعه Moon می باشد و بر حسب گذر زمان مبلغ های متفاوتی پرداخت می کند. همچنین مانند آنها دارای ویژگی پاداش وفاداری روزانه یا Daily Loyalty Bonus است که بر اساس آن با انجام حداقل یکبار Claim در روز، یک درصد به پاداش وفاداری شما اضافه خواهد شد. این سایت در سایت Scam Adviser دارای High Trust Rating است و 92 درصد درجه اعتماد دارد. این سایت به دو صورت درآمد شما را پرداخت می کند. اول از طریق سایت معروف فاست هاب، که در این صورت سقف برداشت 15,000 ساتوشی خواهد بود. راه دوم پرداخت به صورت مستقیم به کیف پول اصلی شماست که در این صورت حداقل میزان موجودی شما باید 30,000 ساتوشی باشد. این سایت همچنین به ازای هر شخصی که از طریق لینک شما در آن ثبت نام کند، به اندازه 15 درصد به شما کمیسیون پرداخت خواهد کرد. جدول پرداختی این سایت بر حسب گذر زمان به صورت زیر است:

after 10 minutes = 8 Satoshi
after 15 minutes = 12 Satoshi
after 30 minutes = 21 Satoshi
after 1 hour = 29 Satoshi
after 4 hours = 52 Satoshi
after 1 Day = 90 Satoshi

حالت پیشنهادی ما این است که شما هر یک ساعت در این سایت کلیک داشته باشید و این سایت را در لیست سایت های یک ساعته خود در کنار دیگر سایت های یک ساعته قرار دهید. بدین ترتیب با نرخ فعلی، شما ساعتی 29 ساتوشی دریافت می کنید و با بدست آوردن 100 درصد پاداش وفاداری روزانه، این مبلغ دو برابر خواهد شد و به مبلغ 58 ساتوشی در ساعت خواهد رسید.


پاداش وفاداری روزانه: این پاداش به این صورت حساب می شود که مبلغ Claim پرداختی به شما افزایش خواهد یافت و میزان این افزایش بستگی به درصد شما دارد. یعنی اگر شما دارای 50 درصد از پاداش وفاداری روزانه باشید و به هنگام Claim کردن مبلغ آن 30 ساتوشی باشد. به اندازه 50 درصد آن که 15 ساتوشی است، اضافه تر به شما پرداخت خواهد شد. در اینجا این مبلغ 45 (30+15) میباشد. با صد روز پشت سر هم کلیک کردن (حداقل یکبار) شما به اندازه 100 درصد مبلغ Claim را اضافه دریافت خواهید کرد. در واقع دریافتی شما دوبل خواهد شد.


نکته: برای گرفتن لینک رفرال گیری بر روی سوالات متداول یا F.A.Q کلیک کنید و سپس بر روی سوال پنجم، یعنی Do you have an affiliate/partner program کلیک کنید تا لینک رفرال گیری خود و تعداد زیر مجموعه های خود را ببینید.

برای ثبت نام در سایت پس از کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت می شوید و برای ثبت نام باید در وسط صفحه ایمیل خود را وارد کنید و بر روی Register کلیک کنید.


آموزش شیوه برداشت درآمد از سایت Yannik


برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک کنید