ارزش ریپل نسبت به بیت کوین در بخش عمده ای از سال ۲۰۱۹ در محدوده نزولی قرار داشته است. ارزش ریپل، سومین ارز دیجیتال بازار از ابتدای سال تاکنون ۶۳ درصد کاهش یافته است. این کاهش شدید باعث شده است که بسیاری از معامله کنندگان، موضع بدبینانه ای نسبت به جفت ارز XRP/BTC اتخاذ کنند.

 

 

یکی از معامله کنندگان به اسم Soleil Du Soir در توییت اخیر خود گفت: دامپ (کاهش قیمت) XRP بسیار شدید خواهد بود.

با این حال، معامله کنندگانی که در توییتر دارای دنبال کننده های بسیار زیادی می‌باشند نظری خلاف این موضوع دارند. این افراد توسعه های نویدبخشی در این کوین مشاهده می‌کنند که در نمودارهای صعودی به اشتراک گذاشته اند.

 

تحلیلگران می‌گویند جفت ارز XRP/BTC منتظر فرصت است

در انجام معاملات همواره باید به هر دو جنبه موضوع توجه کرد. گاهی اوقات اتخاذ موضع مخالف می‌تواند به محافظت از سرمایه شما کمک کند.

در خصوص جفت ارز XRP/BTC، به نظر می‌رسد نظر و احساس کلی بازار، خوش بینانه نباشد. هرچند معامله کنندگان معتبر توسعه و پیشرفت هایی را مشاهده می‌کنند که بیانگر احیای مجدد این ارز دیجیتال می‌باشد.

برای مثال، Crypto Dog که بیش از ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد درباره این موضوع توییت کرد که ریپل آماده بازیابی ارزش خود نسبت به بیت کوین می‌باشد.

 

 

وی در توییت خود گفت: تسلط بیت کوین به نظر بی ارزش می‌آید زیرا XRP/BTC منتظر فرصت است.

در خصوص قیمت XRP مطمئن نیستم اما به نظر می‌رسد در این خصوص نیز فرصت خوبی وجود دارد.

فقط Crypto Dog نیست که در خصوص جفت ارز مورد نظر خوش بین می‌باشد. کاربر Galaxy نیز افزایش قیمت ۱۷۰ الی ۴۶۰۰ درصدی را پیش بینی می‌کند. وی در توییت اخیر خود نوشت:

    هر تقاطع صعودی MACD در نمودار هفتگی با افزایش چشمگیر قیمت همراه بوده است.
    کمترین افزایش قیمت: ۱۷۰ درصد
    بیشترین افزایش قیمت: ۴۶۰۰ درصد
    اخیرا اندیکاتور MACD مجددا صعودی شده است.

 

 

لوک مارتین (Luke Martin) یکی دیگر از معامله کنندگان که بیش از ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد نیز در خصوص XRP خوش بین است. وی پیش بینی می‌کند که در آینده نزدیک، ارزش XRP به ۴۰۰۰ ساتوشی افزایش یابد.

وی در توییت اخیر خود نوشت: مسیر XRP به سمت ۴۰۰۰ ساتوشی ادامه می‌یابد.

 

 

یکی دیگر از معامله کنندگان به اسم TraderSZ نیز در خصوص افزایش ارزش XRP نسب به بیت کوین خوش بین می‌باشد. وی به جای انتشار نمودار صعودی در توییتر به خود معاملات اشاره کرد. اگرچه ارزش XRP به پیش بینی قبلی او رسیده است اما این تحلیلگر معتقد است که این ارز دیجیتال فرصت رشد بیشتر دارد.

او در توییت خود گفت: به نظرم XRP/BTC هم چنان می‌تواند بیشتر افزایش یابد.

 

 

این موارد فقط بخشی از نظرات معامله کنندگان است. اگر معامله کنندگان معتبر حاضر در توییتر را به دقت دنبال کنید متوجه خواهید شد که آنها نیز نظرات خوش بینانه ای نسبت به این کوین دارند.

 

نظر یکی از معامله کنندگان حرفه ای در خصوص صعودی بودن XRP در بلندمدت

اسکات ملکر (Scott Melker) که به اسم Wolf of All Street نیز شناخته می‌شود در خصوص جفت ارز XRP/BTC گفت: در حال حاضر شرایط خرید بیش از حد وجود دارد، در نتیجه می‌توان ادامه یافتن این شرایط را انتظار داشت.

وی افزود: اما در بلندمدت به نظر می‌رسد که روند صعودی در پیش خواهیم داشت.

یکی دیگر از معامله کنندگان کریپتو به اسم Krillin نیز با نظر اسکات ملکر موافق است. وی در این خصوص گفت: آیا داشتن فومو در شرایط فعلی ایده خوبی است؟ خیر.

وی افزود: به نظرم قیمت ۴۰۰۰ ساتوشی هدف منطقی می‌باشد. نمودارها بالاخره خوب به نظر می‌رسند و می‌دانیم که همایش Swell می‌تواند منجر به پامپ (افزایش قیمت) عظیمی شوند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: پیش بینی این موضوع که چند نفر در پامپ بزرگ وارد فومو خواهند شد غیرممکن است. نکته ای که اکنون مشخص می‌باشد این است که ۴۰۰۰ ساتوشی هدف خوب و منطقی ای است.

همایش Swell در تاریخ ۷ و ۸ نوامبر برگزار خواهد شد. در گذشته، این همایش باعث پامپ چشمگیر XRP شده است.

 

منابع:

CCN

میهن بلاک چین