بیت کوین در تلاش است تا مجددا سطح ۸۵۰۰ را بشکند اما نوسانات نزولی بسیار قدرتمند است خریداران بیت کوین در تلاش هستند تا نرخ بیت کوین را به بالای ۹۰۰۰ دلار برسانند.

به گزارش بنکر ( Banker )، فروشندگان بیت کوین برای دومین روز متوالی قیمت بیت کوین را کاهش دادند. فروش گسترده این ارز دیجیتال منجر شد تا قیمت از سطح ۸۳۰۰ دلار تا ۸۱۰۰ دلار نزول داشته باشد. روند فعلی بازار نزول است و بازار شاهد حجم کم معاملات و نوسانات پایین می باشد که این نشان از محدود شدن صعود این ارز دیجیتال دارد.
نوسانات بیت کوین بسیار شدید است و افراد زیادی به دلیل بی اعتمادی های ایجاد شده به ارزهای نستی به سمت بازار ارزهای دیجیتال روی آورده اند. ارزهای دیجیتال در حال حاضر و در شرایط نابسامان دنیا نقش بسزایی دارد که از آن جمله میتوان به دور زدن دولت هایی که قصد کنترل شما را دارند اشاره داشت.
در بازار بیت کوین اخیرا شاهد نوسانات اصلاحی و حرکت این ارز به سمت سطح ۸۳۰۰ بودیم. پایین تر از قیمت سطح ۸۰۹۶ دلار قرار دارد که ساپورت نسبتا قدرتمندی در بازار ایجاد کرده است. اندیکاتورهایی نظیر پیوت پوینت روزانه و بولینگر باند چهار ساعته و همچنین مورینگ اوریج یک ساعته نشان از قدرت حمایتی این سطح دارند. سطح ساپورت کلیدی بعدی در این بازار در ۷۷۵۸ قرار دارد .
به نوشته سایت طلا، در روند صعودی، خریداران با رزیستنس ۸۲۶۶ دلار در مسیر حرکت صعودی به سمت سطح ۹۰۰۰ دلار روبرو هستند. در مسیر حرکت صعودی به سمت سطح ۹۰۰۰ دلار همچنین میتواند از سطوح کلیدی ۸۴۳۵ و ۸۵۲۰ و ۸۶۰۴ که سعی در ایجاد سطوح مقاومتی در مسیر صعود دارند یاد کرد.

 

منبع: تی نیوز