پس از آنکه برندان بلومر مدیرعامل Block.one اخیرا بیان کرد که بیت کوین سرانجام از لحاظ ارزش جایگزین طلا خواهد شد، حمایت و پشتیبانی مهم‌ دیگری دریافت کرد. وی در توییتر بیان کرد:

    در دو دهه آینده بیت کوین از لحاظ ارزش جای طلا را خواهد گرفت.

برندان بلومر هم چنین بیان کرد که بیت کوین به ذخیره تاریک و‌ روشنی تقسیم خواهد شد. وی مدعی شد که تراکنش ها کاملا قابل پیگیری خواهند بود اما ناشناس باقی خواهند ماند.

ادعای وی با بازخوردهای بسیاری در شبکه های اجتماعی مواجه شد. یکی از کاربران به اسم جاستین باک از وی پرسید هنگامی که تمام ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج شود چه اتفاقی خواهد افتاد و بلومر در جواب او گفت کارمزدهای زیادی برای تراکنش ها اعمال می شود.



یکی از کاربران اخیرا توجهات را به شباهت های بین نمودار بلند مدت طلا و چرخه بازار بیت کوین جلب کرد.



این کاربر نمودار اینفوگرافیکی را به اشتراک گذاشت که این دو کالا را با هم مقایسه می‌کرد. در این نمودار، خطوط و گراف های هر دو کالا نیز مشابه یکدیگر بودند. هر دو روند مشابهی را نشان می‌دادند که در آن، قبل از آنکه وارد روند نزولی چشمگیر نهایی شوند، به ثبات قیمت رسیدند.

برندان هم چنین بیان کرد که ارزش بیت کوین در آینده توسط تاریخچه عملکرد خود کوین مشخص خواهد شد. این ادعا نیز واکنش های بیشتری را به همراه داشت. یکی از کاربران در این خصوص گفت:

    اگرچه تمام تراکنش ها به صورت عمومی قابل مشاهده می‌باشند، این موضوع بدان معنا نیست که بتوانید متوجه شوید این تراکنش ها در کجا صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر هنگامی که تراکنش های مستعار به عنوان نامطلوب شناخته می‌شوند، این موضوع می‌تواند بر ارزش هر کوینی تاثیرگذار باشد زیرا مشخص نیست این تراکنش کجا صورت گرفته است.

برندان بلومر در پاسخ به این کاربر گفت:

    ترکیب و یکپارچه شدن بیت کوین با سیستم مالی موجود که همگی منتظر آن بوده اند به زودی انجام خواهد شد اما به بهای از بین رفتن حریم خصوصی خواهد بود. بهترین ارزهای خصوصی احتمالا از طریق سخت افزارهای ایمن ظهور پیدا خواهند کرد، نه دفاتر کل عمومی.


منابع:

AMBCrypto

میهن بلاک چین