از این به بعد می توان با استفاده از کارت های اعتباری، ارزهای دیجیتال را خریداری کرد. این خبری است که بایننس به تازگی به مشتاقان در عرصه ارزهای دیجیتال، عرضه کرده است.

تیم بایننس در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که برای کاربران خود خرید ارزهای دیجیتال با دبیت کارت یا کارت های اعتباری را امکان پذیر کرده است. بایننس از طریق همکاری با شرکت سیمپلکس (Simplex) این کار را انجام داده است. Simplex شرکتی است که پرداخت های ایمن را در مقیاس جهانی پردازش می کند.

بایننس اعلام کرد:

    همکاری با شرکت Simplex به ما امکان داد تا پرداخت با کارت های اعتباری را برای تریدرهای جهانی فراهم کنیم. از این پس در Binance.com شما می توانید ارزهای دیجیتال را با کارت های اعتباری خریداری کنید و خرید و فروش را در کسری از ثانیه آغاز کنید.

همچنین نیمرود لیهاوی یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت Simplex اذعان داشت پرداخت های آسان و راحت با کارت اعتباری برای کاربران یکی از عوامل مهم در پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال است. ما مفتخریم که همکاری با بایننس را اعلام کنیم و با این همکاری تجربه راحت، آسان و سریعی را برای کاربران فراهم کنیم.

آنها بیان کردند که یکی از بزرگترین اهداف این است که پذیرش ارز دیجیتال را افزایش دهیم و آن را برای مشتاقان بلاک چین قابل دسترس تر کنیم. بنابراین هر کسی می تواند برای خرید ارزهای دیجیتال مختلف نظیر بیت کوین، اتر، لایت کوین و ریپل از مسترکارت یا ویزا کارت استفاده کند.

CZ همچنین بیان کرد ما قصد داریم تا برای معامله کنندگان بایننس دسترسی آسان و سریعی به ارزهای دیجیتال به همراه ایمن ترین روش ها فراهم کنیم.

کاربران می‌توانند از سرویسی سریع بهره مند شوند که تقریبا ۱۰ الی ۳۰ دقیقه به ازای هر ارز دیجیتال است و کارمزد آن نیز کم و حدود ۱۰ دلار یا ۳.۵ درصد می‌باشد.

به نظر می رسد بایننس در جاده موفقیت قدم گذاشته است و در ۴ ماه گذشته دو صرافی کریپتو به فیات عرضه کرده است. از طریق Binance Jersey معامله کنندگان می توانند با یورو و پوند انگلیس ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند، و در صرافی Binance Uganda خرید با شیلینگز اوگاندا حمایت می شود. ظاهرا با مشارکت جدید Simplex، بایننس بیشتر در بازارهای جهانی گسترش می یابد.


منابع:

وبسایت Coindoo

وبسایت میهن بلاکچین