در سال ۲۰۲۱ چه کالا و خدماتی را با رمز ارزها می‌توان خریداری کرد

 

در شرایطی که بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال افزایش قیمت داشته است، تعداد زیادی از بازرگانان نسبت به قبول کردن خرید با رمز ارز و پرداخت ارز دیجیتال در ازای کالا و خدمات تمایل پیدا کرده‌اند. امروزه یک حامی و طرفدار رمز ارز می‌تواند تقریبا هر چیزی را با استفاده کردن از دارایی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال خود خریداری کند و برخی از این اقلام تا حد زیادی منحصر به فرد و خارق‌العاده به حساب می‌آیند.

خرید با رمز ارز

مردم در سال ۲۰۲۱ با استفاده از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش ، لایت کوین و سایر رمز ارزها در ازای پرداخت، می‌توانند طیف گسترده‌ای از اقلام و کالاها را خریداری کنند. با توجه به صصودی بودن بازار و روند صعودی قیمت‌ها، شاهد افزایش میزان استقبال افراد از ارز دیجیتال و خرید با رمز ارز بودیم و حتی Paypal نیز از دارایی‌های مبتنی بر رمز ارز حمایت می‌کند. در ادامه این مطلب لیستی از تعداد بسیاری از بازرگانان که ارز دیجیتال را در ازای پرداخت می‌پذیرند و اقلامی که می‌توانید با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کنید ارائه کرده‌ایم. دلیل این امر این است که امروزه هزاران مورد از کالاها و خدمات وجود دارند که مردم می‌توانند با استفاده از دارایی‌های رمز ارز ، آنها را خریداری کنند.

خرید با رمز ارز

به عنوان مثال، حامیان بیت کوین کش (BCH) می‌توانند با استفاده از BCH و با کمک گرفتن از بنگاه معاملات ملک بومی Remax Antigua خانه رویایی مد نظر خود را در Antigua خریداری کنند. اما این تمام ماجرا نیست زیرا بر اساس داده‌های اخیری که از map.Bitcoin.com به دست آمده است، در حال حاضر ۶۰ بازرگان در جزیره Antigua حضور دارند که در ازای دستمزد، بیت کوین کش (BCH) قبول می‌کنند.

علاوه بر این، اشخاص مختلف می‌توانند با استفاده از نقشه موجود در map.Bitcoin.com هزاران کسب و کار را بیابند که در سراسر دنیا BCH را در ازای پرداخت شما می‌پذیرند. همچنین کاربران ارز دیجیتال می‌توانند مناطقی را در دنیا پیدا کنند که آپارتمان‌ها، ویلاها، خانه‌های داخل شهری، واحد آپارتمانی و بسیاری دیگر از املاک را به همین صورت معامله می‌کنند. در شرایطی هم که یک نفر قصد داشته باشد تا به نقطه دیگری از جهان نقل مکان کند، آن فرد می‌تواند برای اسکان یافتن خود از رمز ارز استفاده کند.
هزاران بازرگان که رمز ارز را در سراسر جهان قبول می‌کنند

کاربران رمز ارز می‌توانند انواع مختلفی از وسایل نقلیه هوایی، کامیون و کامیونت‌ها و حتی مجموعه‌ای از وسایل نقلیه لوکس مثل بنتلی، رولزرویس یا بوگاتی را با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کنند. Bitpay که در آتلانتا مستقر شده است دارای لیست عظیمی از بازرگانانیست که خرید با رمز ارز را قبول می‌کنند و از سیستم پرداختی این شرکت استفاده می‌کنند. کاربران می‌توانند با کمک گرفتن از Bitpay پرداخت‌های خود را با استفاده از استیبل کوین ها ، بیت کوین (BTC) ، بیت کوین کش (BCH) و اتریوم (ETH) به انجام برسانند.

فهرست مورد نظر ما نشان می‌دهد که مردم می‌توانند با خرج کردن رمز ارز ، کارت‌های هدیه مورد نظر خود را در آمازون (Amazon)، دلتا (Delta) ، دوردش (Doordash) و Google Play بخرند. علاوه بر این، اشخاص مختلف می‌توانند به همین صورت قطعات الکترونیکی را از Newegg و جواهرات و فلزهای قیمتی را از Inverdiamond و Apmex تهیه کنند. لازم به ذکر است که لیست Bitpay شامل موارد و خدماتی مثل سرگرمی و حوزه گیمینگ یا بازی نیز می‌شود که چنین خدماتی را می‌توانیم از کمپانی‌هایی مثل مایکروسافت (Microsoft) ، توییچ (Twitch) و Dish TV خریداری کنیم.

همچنین خرج‌کنندگان ارز دیجیتال می‌توانند با استفاده از دارایی‌های رمز ارز خود البسه خریداری کنند مثل ‌کلاه‌های مختلف، شال، ژاکت و غیره. از ماه ژوییه در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۵۰۰ بازرگان اتریشی نیز پرداخت‌های صورت گرفته برای خرید با رمز ارز را از طریق پردازنده پرداختی Salamantex قبول می‌کنند. حمایت‌کنندگان ارز دیجیتال می‌توانند از Purse.io استفاده کنند و تا ۲۰ درصد تخفیف در صورت خرید کردن از آمازون با استفاده از بیت کوین یا بیت کوین کش شامل حال آنها می‌شود. صدها کسب و کار در سراسر دنیا پرداخت‌های صورت گرفته رمز ارز از طریق درگاه gocrypto.com را قبول می‌کنند. امروزه حتی مردم می‌توانند یک ساعت مچی ساخت ساعت‌ساز لوکس یعنی Franck Muller را نیز با استفاده از ارز دیجیتال بخرند.

از میان مواردی مثل لباس‌های زنانه، اسکوترها، گوشواره‌ها، قهوه (اسپرسو)، شراب، آب گازدار، آبجو، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و آب قلیایی گرفته تا هر یک از اجناس دیگر را می‌توانید از طریق خرید با رمز ارز تهیه کنید. به نظر می‌رسد که با افزایش هرچه بیشتر ارزش دارایی‌های مبتنی بر رمز ارز میزان پذیرش این دارایی‌ها نیز افزایش می‌یابد.

 

منابع: Bitcoin.com، میهن بلاک‌چین